2e ronde NK te Odoorn 20 mei

Tweede ronde NK-F3K Odoorn 20 mei

Bij deze de uitnodiging voor de tweede ronde in het NK-F3K welke wordt gehouden te Odoorn

Datum: zondag 20 mei
Locatie: Modelvliegveld OLC, Achterweg 6 7874 Borger-Odoorn (Odoornerveen)
Kijk voor info en routebeschrijving op http://www.flyolc.nl/web/html/home.php

Klasse: F3K vlgs. sectie 5.8 uit het KNVvL reglementenboek
Aanvangstijdstip: 11:00 H (briefing)
Klassement: er zijn prijzen beschikbaar voor de eerste drie in F3K en de eerste drie in “Mini”.
Tijdschema: het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt; er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
Inschrijfgeld: € 7.00 voor KNVvL leden
Niet leden betalen € 17.00
Jury: wordt ter plaatse bekend gemaakt
Wedstrijdleider: Marcel Bonder

Bijzonderheden:
• Voorinschrijving met opgave van twee frequenties is verplicht. Inschrijven moet gebeuren voor 13 mei. Inschrijvingen die na die datum binnenkomen kunnen niet deelnemen aan de competitie! Inschrijvingen richten aan:
Eric van Dijken Eric@belni.org
Vermeld bij je inschrijving
Naam:……………………………………...
Neemt deel in klasse……………….
Frequenties……………………………..
KNVvL lid ja/nee

• Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd kan verkregen worden via telefoonnummer 06-49624209 vanaf zaterdag 19 mei 18.00h.
• De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer als 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
• In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende “frequentie-knijper” op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)
. Bij meer dan 3 inschrijving in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.
.Mini’s zijn modellen waarvan de spanwijdte maximaal 1 meter is.
• De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.
Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steeksproefgewijs gecheckt worden.
• De te vliegen taken zullen uiterlijk zondag 13 mei bekend gemaakt worden.

Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en www.f3k.nl
Natuurlijk ben ik zelf ten alle tijden beschikbaar voor het beantwoorden van vragen

Tot 20 mei

Theo Schoorl

Hi Theo,

Hier is je eerste aanmelding; nog wel van een buitenlander !!
Odoorn wordt dan mijn eerste nederlandse F3K wedstrijd als deelnemer :)

Arno

Uiteraard doe ik ook mee 8) lekker dicht in de buurt!!

groeten Martijn

arno888 zei:
Hi Theo,

Hier is je eerste aanmelding; nog wel van een buitenlander !!
Odoorn wordt dan mijn eerste nederlandse F3K wedstrijd als deelnemer :)

Arno

Mispoes, ik heb me 2 weken geleden voor alle wedstrijden behalve die in Weert aangemeld bij Erik van Dijken

Inschrijvingen tot nu toe: updated 10 mei

F3K klasse:
Arjen van Vark
Arno Hacken
Martijn Schoorl
Arnold Kinds
Rob Kinds
Loet Wakkerman
Alex Hoekstra
Peter Aanen
Eric van Dijken
Theo Schoorl
Henk Pietersma
GerritJan Kuiper
Bas Breijer
Jurgen Maassen
Sietse van Doorn
Cor de Jong
Peter Zweers
Goswijn Thijssen
Niels Meerdink
Bart Rotteveel

Mini klasse:
Leon Wubbe
Peter Aanen
Bart Rotteveel
Jurgen Maassen
Sietse van Doorn
Frans Bal

Theo,

bij deze schrijf ik me ook in voor Odoorn.
Mag ik bij de grote en de kleine jongens meedoen? Dit ging afgelopen weekend op de Limbo cup ook goed.

Het mailtje naar Eric is onderweg.

Greetz,
Jurgen

okidokido, ik doe ook weer in beide klasses mee. Wel nog ff kijken met vervoer. Leon, misschien gedeeltelijk samen rijden?

heey,

ik wil ook wel komen met de blaster, maar dan niet meedoen aan de wedstrijd maar tussendoor( in de pauze(s) ) een beetje werp "training"krijgen als dit kan/mag enz enz. maar dan moet ik nog wel vervoer zien te regelen. :( zijn er mischien mensen uit het zuiden die opweg naar odoorn nog langs winterswijk, zutphen, zwolle of emmen komen en waarmee ik mischien kan meerijden? als dat zou kunnen zou dat super zijn :D

alvast bedankt

Wubbe zei:
ik wil ook wel komen met de blaster, maar dan niet meedoen aan de wedstrijd
Waarom doe je niet gewoon mee?

naja als ik het werpen een beetje onder de knie heb zal ik eens kijken of ik mee ga doen (stiekem wil ik ook gewoon meedoen maar dat wil zelf nog niet geloven :P

maar als er iemand uit het zuiden is waarbij ik nog een stukje kan meerijden zou dat geweldig zijn!

gr niels

allrounder_w.l.c. zei:
nog niemand die mij onderweg zou kunnen oppikken?

Ik rij vanuit Nijmegen naar Odoorn, dus ik kan je onderweg wel ergens oppikken.
Winterswijk is een beetje uit de route, maar ik kom wel langs Arnhem, Apeldoorn en Zwolle. Dus als je per trein naar een van deze stations kunt reizen, dan komt het helemaal goed.

@Loet:
Loet, jij gaat toch ook naar deze wedstrijd? Wil je dat ik ook nog bij jou langs rij om jou en je nieuwe kisten op te komen pikken?

Greetz,
Jurgen

Allen,

:idea:
Indien het door een meerderheid van de vliegers als wenselijk wordt gezien dat er WEL zender inname zal plaatsvinden in Odoorn kan ik proberen daar faciliteiten voor te organiseren.

Ik ben wel van plan om een frequentie/kanaal scanner die dag actief te hebben, en tevens in overleg met Theo & Eric met de planning rekening te houden dat een kanaal niet 2 rondes achter elkaar gebruikt wordt (rekening houden met in en uitschakelen voor en na een ronde)

In de omgeving van het veld in Odoorn is gelukkig geen industrie, dus enorme energie velden kunnen de wedstrijd niet bederven... 8)

Back