Hoi,
5 december gaan we op vakantie in Oostenrijk. Toevallig is dat een kilometer of 8 bij Soelner vandaan..... :evil:
Ik ben, hier in Nederland, bij een advocaat geweest. Ik heb het helemaal met hem doorgenomen. In het kort komt het er op neer dat je juridische stappen kunt ondernemen tegen wanprestatie. Natuurlijk ook tegen een buitenlands bedrijf.
Probleem hierbij is dat je de rechtshulp uit eigen zak moet betalen en dat de procedure enorm lang kan duren voordat je je gelijk hebt.
Dit hele feest heeft me 7000,- euries gekost, dat is inclusief de turbine (die perfect is). Die turbine kost net even onder de 4000,- euries. Oftwel de kunsten van sukkelestijn kosten 3000 euro's.
Misschien komt hij er makkelijk af. Maar ik hoop met topics zoals deze, die ook op buitenlandse forums staan, hem een aardige deuk te kunnen geven. Hij heeft me recentelijk behoorlijk kwaad opgebeld, dus dat doet je dan weer goed.... :lol:
Ik ga nu verder met XXL, dat heb ik voor het kopen gezien, bekeken, vastgehouden, en daar is de kwaliteit goed van.
Een volledig verslag hiervan binnekort in dit theater.... 8O
Grtz HM (Peter)