Die dekt het dus maar gedeeltelijkOmdat het een particuliere aanschaf is valt dit gedeeltelijk onder de rechtshulp verzekering.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die dekt het dus maar gedeeltelijkOmdat het een particuliere aanschaf is valt dit gedeeltelijk onder de rechtshulp verzekering.
HeliMan zei:De helicopter waar in dit onderwerp uitgebreid over is gesproken is in het grijze archief verdwenen. Met andere woorden....hij is weggegooid, vernietigd.
Martin Sollner Fuselage
The project is moving on, problem is the fuz was a load of crap, certainly not worth the money,the glazing looks like it was formed in a bucket of sand, sharp sand at that, It is going to take a lot longer than planned as I intend to produce my own mould ( most of this year) I have found a vacuum forming machine 1/2 hours driving from me so am going to use those facilities to form the Glazing and to make moulds for all the cowlings and cover panels etc
JohnvanE zei:Ik heb ook een probleem met Raptor-World in Duitsland en die moeten nog een paar onderdelen leveren.
Maar die doen ook net of ze gek zijn, en om even naar zuid Duitsland te crossen en die kerel op z'n bek te timmeren, nahh laat maar.
Goh ik ben blij dat ik dit zie..dit :
Turbinenhubschrauber Bell 205 - 3m Rotordurchmesser bei eBay.de: Hubschrauber (endet 14.01.09 18:23:40 MEZ)
Moet ik dus niet doen...
Maar het is wel heel mooi spul.
Dat dacht ik inderdaad ook. En ik reken niet meer in guldens dat is bijna 10 jaar verleden tijd..
Als we vandaag nog guldens zouden hebben dan zou een gulden ook niet meer hetzelfde waard zijn als 7 jaar geleden....Hij stond er niet bij stil dan 60 euro meer dan 120 gulden is.
Even off topic, moet jij eens zien hoe gemakkelijk veel mensen praten over iets wat 45 euro kost terwijl ze er nooit 100 gulden voor zouden geven. (even doordenken en je best doen) Er blijken nog heel veel mensen in de praktijk te zijn die hun door de veel lagere euro getallen laten verleiden. Nu het wat moeilijker gaat in europa komt dit steeds meer naar voren. Overigens is de euro er nog maar 7 jaar in maart as.
Voorbeeld, iemand (17) zei mij op een chat dat hij meer geld in de hobby wilde steken en dit jaar voor slechts 60 euro vuurwerk kocht. Ik vroeg hem of hij 100 gulden voor vuurwerk over zou hebben. Nee zei hij, dat is mij te veel. Hij stond er niet bij stil dan 60 euro meer dan 120 gulden is.
Als je er oog voor hebt, dan zie dit verschijnsel heel veel onder jong en oud, ook op dit forum. De mensen praten hier soms over bedragen van 500 euro of het niets meer is, of ze millionair zijn. Misschien is dat ook wel zo.
Door het bedrag om te rekenen wilde slechts zeggen dat het om een veel grotere berg geld gaat dan het op het eerste gezicht lijkt.
Voor de rest moet iedereen het zelf weten, de deurwaarder kent geen emoties.