En zover is het project op dit moment, ik had de motor na de schoonmaak helemaal nog niet getest!!, bedacht ik me. Maar, brandstof er in, gloeien... en na 1 of 2 keer wat geaarzeld te hebben......Geluid, rook, en een lopende motor!!!! Ik heb geprobeerd het filmpje te uploaden maar dat werkte niet dus vandaar maar een printscreen er van. Ik heb eerst een volle tank rustig aan in laten lopen, daarna wat aan het afstellen gegaan, en na de 3e tank rustig aan wat gaan rijden. Het rij gedrag valt me 100% mee, de motor heeft nog wel wat meer afstelling nodig voor hij echt lekker loopt, maar ik ben zeer tevreden met het werk wat ik de afgelopen wintermaanden heb gedaan, en ga hier veel plezier mee beleven.
Sommige zullen zeggen dat het misschien zonde is om zo'n auto zo drastisch aan te passen maar geen paniek, alle orginele onderdelen zijn bewaard gebleven, dus kan hij altijd in orginele staat hersteld worden. En het mooie is dat er niets aan het chassis of wat dan ook is gedaan. Geen extra gaten of slijpwerk, alle aanpassingen zijn gemonteerd op reeds bestaande gaten.
Zo, ik ben nu bij met dit project en ga de komende tijd het verdere verloop van deze "Oldtimer" op dit forum plaatsen.