Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee Dennis het worden de kleuren van F&R transport uit Bleiswijk.Hoi Bas,
Ik had em ook al gezien op facebook, maar het ziet er goed uit.
Duurt wel even voordat je alles geprint hebt, maar dan heb je ook wat.
Ben benieuwd welk kleurtje erop gaat. Iets met geel toevallig?
Nou Wim mijn ervaring is tot nu toe heel goed. Ik heb in het begin even moeite gehad met de firmware update van beide operating systemen en ook het goed krijgen van de automatische Bed Levelling middels een BL Touch heeft even geduurd. Ik gebruik de printer elke week en heb even moe ten zoeken naar de juiste filament PLA. De print temp is 200 nozel en 60 bed. Ja dus ik ben zeer tevreden over de Biqu B1 met als motto Easy printing, easy live!ik heb ook de zelfde printer gekocht en ben benieuwd naar de ervaringen die jij hebt opgedaan met deze printer
ik heb jou bijdrage reeds gelezen, maar ik denk dat jij ook het nodige kan vertellen wat jij hebt ervaren met deze printer
wat jij niet hier op het forum hebt gedeeld
ik ben erg benieuwd naar deze printer en hopelijk kan ik mij snel in deze materie inleven en inlezen
mvg Wim
Bedankt voor je antwoord. Mijn intentie is ook niet om dingen te wederverkopen. Maar voor eigen gebruik ga je zulke dingen natuurlijk niet nogmaals aanschaffen als je bijvoorbeeld meerdere auto’s wil maken. Mij lijken de files van galinger design ook wel interessant. Maar die prijzen zijn niet zo mals..De files zijn herbruikbaar, echter door verkoop is door de maker nuet gewenst en zal doir hem ook worden aangevochten qua licentierechten. De prijs vd files zijn goed betaalbaar zodat iedere modelbouwer zelf kan aanschaffen.
Wim je moet je bed goed haaks instellen. Daar moet je eerst het frame haaks zetten met winkelhaak. Daarna je bed op alle hoeken en in het midden levellen met papierdikte tussen je nozel het papier moet er stroef onderdoor gaan. Dan via bltouch op 6 punten automatisch laten ievellen. Dat heeft bij mij goed geholpen bij de juiste hechting. Ik gebruik wel een 3d plakstift en een brim van 8 regels. Succes.bedankt voor jou antwoord
ik ondervind lichte problemen met de hechting aan het bed, waarschijnlijk een wobbel
heb bij alie ook een bl toch besteld hopelijk wordt het dan beter
gr wim
Mooi werk Bas. Wat heb je daar op die printer staan met die klem?