R
razor
Guest
Ik ga verder niet in discussie met iemand die te laf is om met zijn eigen naam op het forum te komen![]()
nee? wedden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga verder niet in discussie met iemand die te laf is om met zijn eigen naam op het forum te komen![]()
blijkbaar niet dus?Maar goed, ik ben er klaar mee verder (ik ben er al veel te veel op ingegaan)
Ik ken Bryan niet persoonlijk, vandaar dat ik wat voorzichtig wou zijn.Ik zou niet weten waarom je lijnrecht tegenover Bryan zou komen te staan, ik heb er al eerder met Bryan over gesproken (die dubbel S) en ik zie werkelijk geen problemen als je hem dat zou vertellen (kennelijk laat jouw mensenkennis ook nogal wat te wensen over)
Jep, die bezit ik!Hoezo, bezit je paranormale gaven? Jij wist kennelijk al dat ik in Someren vorige week met hem gesproken heb daarover?
Minimum de helft van de aanwezigen weten wie ik ben, want die hebben de foto zien maken, dat jij het niet weet maakt het des te leuker!Och ja, "Laf excuus"; als we het over laf gaan hebben; jij maakt hier een dubbel accountje aan om niet te hoeven zeggen wie je bent
maar ik denk niet dat jij je identiteit gaat prijsgeven, want jeetje, dat zou toch wat zijn he, pfffffff![]()
blijkbaar niet dus?
Minimum de helft van de aanwezigen weten wie ik ben, want die hebben de foto zien maken, dat jij het niet weet maakt het des te leuker!
Verder maakt het me geen fluit uit wat je nu nog gaat reageren, ik stop ermee, in tegenstelling tot jou heb ik nog wat anders te doen dan 24 op 24 op dit forum te zitten (wat trouwens niet bijdraagt tot de gezelligheid hier)
Back to the Flyin!
Het zou trouwens evengoed kunnen dat ik redelijk op de hoogte ben van IT, en dat ik via proxy op het www zit, een IP grabber gebruik om de IP's van mensen die hier op het MBF zitten te vinden, en deze hergebruik via een IP-masker, niet? Lekker handig dan, een "IP-match"! maarja, wie ben ik om jou tegen te spreken..
Maar verder geen schade, prettig toch?
@Shockyfly: vertel? Was de E-evolution 'kort' zoals wij dat noemen?
losse motorspant was geloof ik alles .
ook een grote decathlon een belabberde landing zien doen.
Laat het nu zijn dat ik erg op de hoogte ben van de IT en netwerkaangelegenheden, en dat het bovenstaande verhaaltje bullshit van de bovenste plank is, technisch onmogelijk.