3DCollege Big Scale Acro Fly In 2009 *Editie 2*

Maar goed, ik ben er klaar mee verder (ik ben er al veel te veel op ingegaan)
blijkbaar niet dus?:rolleyes:

Ik zou niet weten waarom je lijnrecht tegenover Bryan zou komen te staan, ik heb er al eerder met Bryan over gesproken (die dubbel S) en ik zie werkelijk geen problemen als je hem dat zou vertellen (kennelijk laat jouw mensenkennis ook nogal wat te wensen over)
Ik ken Bryan niet persoonlijk, vandaar dat ik wat voorzichtig wou zijn.
Mijn mensenkennis, tja, wie zal het zeggen.. Maar als er iemand is die het niet weet zal jij het wel zijn.

Hoezo, bezit je paranormale gaven? Jij wist kennelijk al dat ik in Someren vorige week met hem gesproken heb daarover?
Jep, die bezit ik!

Och ja, "Laf excuus"; als we het over laf gaan hebben; jij maakt hier een dubbel accountje aan om niet te hoeven zeggen wie je bent

maar ik denk niet dat jij je identiteit gaat prijsgeven, want jeetje, dat zou toch wat zijn he, pfffffff:rolleyes:
Minimum de helft van de aanwezigen weten wie ik ben, want die hebben de foto zien maken, dat jij het niet weet maakt het des te leuker!

Verder maakt het me geen fluit uit wat je nu nog gaat reageren, ik stop ermee, in tegenstelling tot jou heb ik nog wat anders te doen dan 24 op 24 op dit forum te zitten (wat trouwens niet bijdraagt tot de gezelligheid hier)

Back to the Flyin!

blijkbaar niet dus?:rolleyes:
Minimum de helft van de aanwezigen weten wie ik ben, want die hebben de foto zien maken, dat jij het niet weet maakt het des te leuker!

Haha :?: " mystery spy" :thumbsup:

Verder maakt het me geen fluit uit wat je nu nog gaat reageren, ik stop ermee, in tegenstelling tot jou heb ik nog wat anders te doen dan 24 op 24 op dit forum te zitten (wat trouwens niet bijdraagt tot de gezelligheid hier)

Back to the Flyin!

Spijtig, 'k begon da hier just plezant te vinne :lol:

Graag weer ontopic nu , dit zeer flauwe gedoe draagt niet bij tot de gezelligheid hier, je zou haast vergeten dat we allemaal dezelfde hobby hebben. Op het veld dikke vrienden zonder te weten wie het zijn , hier achter het beeldscherm de boel lopen ver.....

Dobje
[mod]

Het zou trouwens evengoed kunnen dat ik redelijk op de hoogte ben van IT, en dat ik via proxy op het www zit, een IP grabber gebruik om de IP's van mensen die hier op het MBF zitten te vinden, en deze hergebruik via een IP-masker, niet? Lekker handig dan, een "IP-match"! maarja, wie ben ik om jou tegen te spreken..

Laat het nu zijn dat ik erg op de hoogte ben van de IT en netwerkaangelegenheden, en dat het bovenstaande verhaaltje bullshit van de bovenste plank is, technisch onmogelijk.

@Shockyfly: vertel? Was de E-evolution 'kort' zoals wij dat noemen?

Laatst bewerkt door een moderator:
alleen plaatje van richtingservo los ? of was het plaatje van ontvanger los ? anyway, dat was jaren geleden. Nietwaar Alex ? ik heb toen ook een yak in het decor zien gaan en ook een grote decathlon een belabberde landing zien doen.

als je dan echt alle koeien uit de sloot wil halen.

Ik vraag me alleen nog steeds af of ik mijn F3A Evolution heb gecrashed, normaal gesproken zou je dat als piloot toch moeten merken, niet dan?:confused: hij ziet er ook nog steeds zo mooi heel uit.....

Laat het nu zijn dat ik erg op de hoogte ben van de IT en netwerkaangelegenheden, en dat het bovenstaande verhaaltje bullshit van de bovenste plank is, technisch onmogelijk.

Ofwel weet je er niet genoeg van, ofwel liegt er iemand over dat IP-adres gedoe. Ik denk wel dat uit mijn voorgaande posts is gebleken dat ik niet anoniem reageer als ik iemand iets wil zeggen.

Back