3e MBF Meeting 7 Juli '12

Is er al iemand?

Ik rij al bijna een uur rondjes rond het heiveld.
Zijn er vliegerts hier?

<edit>

gevonden!
Het was een kleine meeting; maar wel gezellig.
Een goede demo FPV gekregen en natuurlijk genoeg ge-ouwe%^@rd! ;-)

Laatst bewerkt:
T was zeker wel gezellig! Wel jammer inderdaad van de weinige aanwezigen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Aangezien mijn navigatie het niet eens was met de verharde route, ook even de touristische route genomen, dwars door het bos ... dat was wel lache :p

Het was zeker gezellige meeting, jammer dat ik de laatste quad niet heb zien vliegen....maar ondanks de kleine opkomst wel genoeg spektakel gezien....wel 2 crashes :D

Vond het wel leuk om een demonstratie van NAZA GPS te zien.

Aangezien mijn navigatie het niet eens was met de verharde route, ook even de touristische route genomen, dwars door het bos ... dat was wel lache :p
Daarom had ik de route gepost ;)

Yep was gezellig en leerzaam.

Heb behoorlijk wat gefilmt vanaf de grond, maar ook veel tijd dat er even niets te zien is, of hooguit een stipje in de verte (mn telefoon zoomt niet zo goed). Dus ga morgen de interessantste stukken verzamelen en in een filmpje gooien.

wat staat hij nou te doen?
IMG_0937.JPG

Voor degene die er niet bij waren, kunnen ze een stukje meeproeven...

Hoe vloog de laatste quad eigenlijk, ben wel benieuwd naar die opstelling zonder CCW props. Iemand gefilmd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat ik er deze keer ook weer niet bij kon zijn moet weer het hele weekend werken :(

Hoop dat ik de volgende wel kan.

Maaruh FOTO'S, FILMPIE'S kom maar op :)

als ik zo dat filmpje zie van Garbungel dan heb ik zoiets van
DAT WIL IK OOOK!!!

gaat weer geld kosten :)

hier wel hoor;)

ja nu ook :confused:, wazige ipad;)

nice,

als er een meeting worden gehouden in het midden des lands, kom ik zeker een keer kijken , want bij smaakt dit naar meer !, ben al bezig om de dji 450 in huis te krijgen en dan nog leren vliegen en crashen en vliegen en crashen ....:wink:

hoe hebben jullie de skills op gedaan ? gewoon vliegen en crashen en vliegen ......?

ja nu ook :confused:, wazige ipad;)

nice,

als er een meeting worden gehouden in het midden des lands, kom ik zeker een keer kijken , want bij smaakt dit naar meer !, ben al bezig om de dji 450 in huis te krijgen en dan nog leren vliegen en crashen en vliegen en crashen ....:wink:

hoe hebben jullie de skills op gedaan ? gewoon vliegen en crashen en vliegen ......?

probeer eens een simulator met goedkope sim controller.

Jammer dat het niet vandaag was mar snap het wel ivm weer. Hoop de mijne ook zo snel mogelijk in elkaar te knutselen en dan kom ik ook meespelen :D

Zag er een mooie omgeving uit, zonde dat ik zaterdag niet kon. En vandaag was idd geen goede optie, het regent hier al heel de morgend.

Wow Garbungel, errug mooi filmpje hoor... :thumbsup:
Goeie edit-skills ook...

Volgende x ga ik er zeker proberen bij te zijn, mooi gebiedje ook om te vliegen. En voor de 'raggende mannen' van Soest is er volgens mij ook voldoende plek daar in Eindhoven.

gr. Rob

Thanks.....het was een quick edit. Volgende keer wat meer filmen en ook de groundshots van anderen meenemen in het filmpje.

Zo zie je maar weer dat zaterdag een beste beslissing was gezien het weer vandaag.

Waarom had de laatste quad niet gevlogen eigenlijk?

Back