Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt als een bus Mark, en dat heb ik zelf ook wel gedaan, maar ik wilde deze zaak niet onnodig gecompliceerd maken, omdat ze in deze toepassing naar mijn idee niet de oplossing zijn: dan zit je weer met hoe houd je ze stoppend, want de kracht van die veer laat dat motortje lekker terug draaien, en stilstaand zijn ze niet te krijgen, terwijl er uitwendige kracht op staan. Een prachtige toepassing voor zoiets is een draaiende radar op een boot.......Servos kan je vaak ook ombouwen dat ze blijven draaien ipv een slag van 90 graden.
Ik zou graag een foto van je trailer willen zien Reinier, altijd leuk om mede bouwers van gallinger te hebben hier.Hallo Articcie,
Ik begrijp helemaal wat jij bedoeld.
Ben zelf ook bezig met de dieplader van Gallinger. ( de 5 as uitvoering )
Als je niet zoveel modelbouw ervaring hebt is het een hele uitdaging.
Ik ben ook tegen zoveel problemen aangelopen bij deze dieplader.
Tevens vind ik de bouwbeschrijving ook niet helemaal in orde. ( te weinig info over sommige dingen )
Maar heb hem toch in elkaar, er moeten nog een paar dingen aangepast worden.
M.v.g.
Reinier
Hoezo ben jìj er mee gestopt, zo'n ervaren modelbouwer als jij?Ik ben der ook mee gestopt .
De module dieplader was ik mee bezig...
Hoezo ben jìj er mee gestopt, zo'n ervaren modelbouwer als jij?
Wat lukte er niet? Of was het resultaat/kwaliteit niet wat je ervan verwachtte?
Welke was dat, want wat Articcie doet is toch ook zo'n ding, een modulaire dieplader
Cor
Ik vind dat je sowieso verrassend weinig resultaten ziet van Gallinger.