Goedenavond Cor en andere volgers
Ik heb even het eea uitgezocht / nagemeten en heb hierbij de antwoorden op al je vragen uit bovenstaande post;
1: De uitsparing is 4mm, zover ik kan meten is de overgebleven linkerkant ook 4mm.
2: de 2 gaten die zitten inderdaad recht boven elkaar op 83,5mm vanaf de rechtkant.
3: Het materiaal betreft een alu strip van 25mm hoog en 2 mm dik. Gewoon bij de bouwmarrkt voor 5 euro te krijgen per meter.
4: Zover ik kan zien zijn de linker en rechtkant gelijk, de onderdelen zijn ook gelijk dus die strips moeten wel gelijk zijn.
in totaal heb ik 4 strips nodig voor deze combinatie. De achterkant is een 4 asser, daar komen dan 2 strips van elk (98,5 x4=39,4cm) het bohrplan stelt dat de gegeven tekening dan simpelweg aan elkaar geplakt/verlengd( als je snapt wat ik bedoel) wordt. De voorkant is een 2 asser, daar komen dan 2 strips van elk (98,5mmx2=19,7cm)
In het midden komt het laaddek, maar ik ben ergens nog aan het dubben om daar wellicht samen met jullie iets anders op te bedenken, het zal uiteindelijk vast wel haalbaar zijn,maar de manier waarop het eea gefabriceerd moet worden staat mij wat tegen eigenlijk. Mocht er geen andere oplossing haalbaar/bedenkbaar zijn dan ga ik vol goede moed zodra alle stuur elementen klaar zijn op het gemakje beginnen aan dat laaddek.
Even voor jullie beleving mijn programma globaal; ik ben nu al wekenlang bezig met het printen en assembleren van de 4 asser achterkant( vandaag de achterbumper geprint in 11uur tijd) zodra deze helemaal klaar is..... dan begin ik aan de 2 assige voorkant, zodra het rollend gedeelte klaar is, volgt de zwanenhals. Als laatste verwacht ik het laaddek te produceren, omdat ik daar gek genoeg het meeste tegenop zie, dit komt mede door die klote profielen. Maar dit is een globale planning, wat dat betreft kan er nog genoeg veranderen natuurlijk.
Groetjes Tom