5p1k3 gaat FPV :)

Echt balen dit!!! *$@$#^$@

Ik weet dat ik een OSD heb, compleet met GPS module. Maar waar heb ik dat spul neergelegd een half jaar terug?? :(

*zoekt verder*

Nou.... Intussen is de vloer wel weer wat netter geworden, maar bovenal...

Ik heb de OSD gevonden.. jeej! Straks even uit testen buiten in de tuin. Ben benieuwd!

gelukkig dat je hem gevonden hebt :P hahahah

ik heb het ook vaak.... ik ruim mijn hobby werkhoek vaak op, maar binnen een paar dagen is het weer een grote puinhoop, en ben ik van alles kwijt :)

Kan iemand mij vertellen of dit een geschikte kist is om te gebruiken voor FPV vliegen? Ik wil mettertijd een headtrack systeem erop zetten, zodat ik ook om mij heen kan kijken, wat een realistischer beeld geeft natuurlijk (cockpit view etc).

Het gaat om deze kist:
RCtechnics

Schaalkisten staan niet echt bekend om hun gemoedelijke vliegeigenschappen, zijn vaak wat zwaarder en het bereik van de AR500 is ook niet optimaal voor FPV. Zou jij toch ondertussen wel moeten weten. :yes: ;)

Zo.. gisteravond mijn eerste FPV maiden gedaan.. wowie! Wat is dat gaaf zeg!!!

Wat zit je trouwens snel ver weg zeg! Ik was even niet aan het opletten (lees:
aan het genieten van het uitzicht) en ineens begon mijn beeld wat vreemd te doen..
Daarnaast hoorde ik mijn buddy zeggen... Waar zit je in vredesnaam? (mn vader zn ogen
worden ook slechter hehe).
Affijn, ik was ruim 900 mtr van begin positie verwjderd.. :oops:

@Roel: Begrijp me niet verkeerd, ik zal in het begin rustig aan doen en niet te snel iets anders willen (op een twinstar (variant) na dan).
Maar op den duur lijkt t me wel gaaf om iets met een schaalkist te gaan doen.

@Sleur: I know, maar je kent me toch onderhand? Beetje eigenwijs kan ik ook wel zijn :)

Gefeliciteerd.
Was je toch bijna je kist kwijt.
Ach beginners foutje leer je van.
Wat komt het mij toch bekend voor :D

gefeliciteerd :D

900 meter is wel een heel eind ja :P hahahah

Een schaalkist (met schaal cockpit e.d) is wel ultiem ja :P

De eerst volgende meeting kom je niet meer onderuit Spijker !!! :-)

Gefeliciteerd !! heeft ff geduurd maar toch gelukt !!! GAAF !

Denk dat wij zo langzamerhand de meeste FPV vliegers in onze club hebben Tadadaaaa
Noordholland RULEZ...

Thnx all!

Het was echt een super ervaring.. Een die ik meeeeer meeeeer meeeeer wil meemaken..

Nu eerst een weekendje Lowlands (he wat jammer!!!, wil vlieeeeeegen!) ;-).

Awel, volgend weekend even naar de hobbyshop voor een Twinstar.

Jeeej.. morgen weer lekker vliegweer en weer eens tijd..

- Camera opnieuw geprogrammeerd met de meegeleverde osd.
- focus punt scherp afgesteld, hoop nu op minder wazig beeld
- recorder mogelijkheid gemaakt, hopelijk morgen mn eerste vlucht opgenomen en wel :)

edit.... geen beeld opname vooralsnog :( Stinkt een beetje hier op zolder nu... brandlucht zeg maar :(

Back