5p1k3 gaat FPV :)

heb je wat kapot gemaakt??? :-(

Ja, maar niet van mn FPV gear. Ik heb de opname mogelijkheid gesloopt.. Binnenkort maar even een nieuw setje kopen bij den Blokker ;-).

Overigens.. Vandaag de eerste landing gemaakt met bril op.. jeej!!!
Volgende keer ook stijgen eens proberen.

Oh.. en drastisch op zoek naar een nieuw toestel. Liefst met wielen ofzo. Die Easystar is grappig, maar veel te weinig ruimte en het zweeft voor geen meter..

En zo zit je er dan bij op een mooie nazomerdag..

297558_274188505926269_100000053647752_1190367_3588399_n.jpg

Kiek em goan. :p

Was vandaag weer een lekkere dag, zo mogen er meer.
Dan lijkt de zomer misschien weer een beetje op een zomer. ;)

Oh.. en drastisch op zoek naar een nieuw toestel. Liefst met wielen ofzo. Die Easystar is grappig, maar veel te weinig ruimte en het zweeft voor geen meter..

Zweven doet het niet geweldig, maar ruimte en wielen heeft het wel ;) .
HOKdslr.jpg

Véél akku aan boord, ruim een uurtje rondtuffen:
HOKlangvliegen.jpg

HOKlangvliegen2.jpg

De FPV versie:
HOKfpv.jpg

Ruimte zat:
HOK%20op%20de%20nek.jpg

Remy heeft nog een gebouwde versie staan dacht ik.

Hey Aaalie,

Leuk toestel, maar mijn inziens niet heel erg aerobatic geschikt ;-).

Ik ga denk eerder voor een foampie van 1.40mtr span met landingsgestel en ailerons, waarmee ook leuk te aerobaticcen valt..

Funcub dan maar.

Oeh... da's een goeie! Heeft die een beetje ruimte van binnen om ook wat electronica kwijt te kunnen?

Maar dan moet eerst de minimag en de nemo de deur uit denk...

Minimag is leuk, maar mijn inziens te klein voor wat ik ermee wil.. en de nemo.. goh ja, leuk kistje, maar mij te klein...

Laatst bewerkt:
Wat wil je er allemaal in proppen dan? Lijkt me dat een funcub inderdaad meer dan genoeg ruimte heeft voor een redelijk uitgebreide fpv setup.

Vooralsnog klooi ik lekker aan met m'n EZ*.. Blijf er wel even mee vliegen nog toch ik full control heb met de bril op.

Maar als ik met de funcub zou gaan vliegen wil ik er minstens een 4amp accu in kwijt, pan/tilt systeem, OSD (met GPS).. tja.. meer dan ruimte zat denk ik idd.. :)

Ik denk dat t een funcub wordt.. :)

Wat jij nu op noemt kreeg remy al in een minimag. Dan moet het makkelijk lukken in een funcub.

hehehe...

In vind de minimag (heb hem liggen) te klein voor zo'n project.. Is wel leuk toestelletje... *twijfel*.. Vanavond de begroting maar eens opnemen en zien wat er op het forum tekoop komt te staan :)

De Nemo staat te koop....

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Besloten de Minimag te houden en vanaf zaterdag komt er nog een Fun Cub bij (inmiddels besteld).

De minimag gaat offcourse ook FPV worden :)

De nemo is onder voorbehoud verkocht. Volgende week even afhandelen :)

Nu eerst wieeeeekent!

Hehe.. Tja, de Nemo.. Ik vind het wel een leuk en geinig kistje.. Maar soms moet je keuzes maken eh..

Morgen de Fun Cub ophalen bij Q. En dan maar eens kijken voor een headtrack ding..

Ga eerst eens lekker vliegen zonder de HT. Je zet er namelijk een extra iets bij terwijl je zonder eerst wat meer ervaring op kunt doen...

Back