5p1k3 gaat FPV :)

En hier zeggen ze dat ik mn werkkamer moet opruimen :-)

*kuch* *proest* :)

Tja, ach.. ja. haha.

op een ander draadje werd dat commentaar ook al gegeven :-)

@Spijker.. ik denk dat ik weet wat JIJ dit weekend ga doen .....

Nou, ik weet niet of ik ga. Ligt er een beetje aan of het 3DFresh lukt om mijn setje te fixuleren voor die tijd. Iets wat geen haast heeft overigens.. Maar zou wel leuk zijn om een maiden te hebben op de meeting natuurlijk..

Aan de andere kant.. eigenlijk mag ik niet ;-) haha

je vertelde mij dat je thuis zou blijven, dus bedoelde meer dat je zaterdag gaat opruimen:-)

Oh! Op die manier..

Nou ik ga Zaterdag eerst een bouwhelm kopen.. Zo'n mooie witte die Remy ook heeft / had. Even zien hoe ik mijn gear daarop ga monteren.. Wel zo handig, ipv een statief :)

*Nou, ik weet niet of ik ga. Ligt er een beetje aan of het 3DFresh lukt om mijn setje te fixuleren voor die tijd. Iets wat geen haast heeft overigens.. Maar zou wel leuk zijn om een maiden te hebben op de meeting natuurlijk..

Aan de andere kant.. eigenlijk mag ik wel ;-) haha

Je FPV setje doet het weer. Alleen moet je de settings van je camera nog even instellen.
Jij hebt volgens mij net zo'n camera als Nickos. Die kan dat ook apart instellen met een los printje.
Je hebt te veel blauw er in zitten.

Zal alleen nog even de cloverleaf antennes voor je maken.

Jammer dat de meeting niet doorgaat :(

Straks even bij de bouwmarkt een bouwhelm kopen.. dan morgen ofzo ervoor zorgen dat alle FPV gear equipment op de helm zit.. scheelt weer een statief meenemen :)

Neem je ook een houthakkershemd en tuinbroek mee? ;)

012.gif

Zojuist m'n setje opgehaald en wowie!! Wat een beeld.. Kan nu niet wachten om het spul in te bouwen.. Binnenkort een re-maiden..

Niet met bril gevlogen nog, maar weet nu wel dat het signaal goed is (dankzij 3DFresh)..

Tja.. en dan nu maar eens een bestelling plaatsen in HK voor zowel de H-King EZ* kloon en de Nemo.. Tevens de MiniMag in elkaar lijmen en een FPV gear voor bestellen.. Heb de kriebels weer helemaal te pakken.. :)

Back