Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
verenstaal is volgens mij 3,17 mm dik ,probeer hobma eens .
En anders vraag ik het dinsdag voor je na ,dan ga ik langs een metaal groothandel .
Even een vraagje over materialen. Het stabilo is van het type pendel, en daar gaan 2 pennen in van 3,17mm dik. 3 mm was eenvoudiger, maar die maat is het nou nét niet. Weet iemand een adres waar ik deze maat kan krijgen? verder heb ik ook nog vlakstaal nodig ivm de vleugels.
Het streven is in oktober te gaan vliegen, maar dan heb ik bovenstaande wel nodig.... ;-) Als iemand een adres heeft?
even ter vergelijk . als ik de f3j jongens zie starten aan de lijn halen die ook met gemak een 130km/h waarbij in de sprong en aanzet van enorme krachten op het pendelroer komen .en deze zitten ook op 3mm pennen .
flutter ontstaat eerder door een slap roer ,speling ,floppy aansturing of een combinatie v an genoemde oorzaken
de fox van arjan doet max 210 . Exacte oorzaak van jouw flutter zul je niet meer kunnen achterhalen ,het bewijs heb je met een doffe klap begraven helaas .F3J is geen 6m28 span ...
F3J haalt ook niet de snelheid die je met zo'n bak makkelijk kunt bereiken ...
klap ... :-(
1 vraag, volstaat het vervangen van 1 pen? Of moet ik ze alle 2 vervangen? Ik zou dan de achterste willen laten zitten en deze gebruiken om de servo aan te koppelen.
Plakbandje erover! 8-O