6 de meeting (Fly Wild Twente)

Is de stoom aansluiting een normaal stopcontact met 230v of is het krachtstroom voor campers?
mvg Hugo

Die tent is toch alleen voor het Limbo vliegen ??????

Helemaal juist :yes: echter hebben we een aantal verwisselbare wanden voorzien van een gat ter grote en vorm van A. een easy star B. Maxi swift C. Easy glider D. Cardinal E. Oktocopter F.etc. etc.
Ehhhhhhhnnnnnnnnn de koek en sopie staat er gelukkig naast ;)

Zie je

Laatst bewerkt:
zijn jullie er klaar voor ?

DSC02324%2520%5B640x480%5D.JPG

Laatst bewerkt:
Haha Cool Roel!

Ik ben er bij zaterdag. Wel pas in de middag:(. Of in de middag, vanaf een uur of 1.

Tot dan! Heb er zin in:)

Heeft klaas nog een plekje over in de auto? Deze keer met de kleine easystar.
Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan.
Mede omdat Roel en Robert het toch een risico vonden daar "..vooral voor de onervaren vliegers"en daar schaar ik mezelf toch nog onder. :)
Ook aardig eindje rijden, zeker als ik jou nog ophaal, dus dan wordt het toch een lange dag en moet eigenlijk hier in en om het huis ook nog genoeg doen.

Ben ook meer van de minimeets.. ;)

Laatst bewerkt:
Sorry, ik moet verstek laten gaan, het is té ver weg voor mij.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Frans en ondergetekende verwachten zo rond 11:00 ter plekke te zijn. Het is inderdaad een aardig eindje rijden...

zonnebrand inpakt...

Als het goed is? Je bent er gewoon:). We regelen wel wat met vervoer:).

Klaas, juist op deze meets leer je écht FPV'en. Komt bij dat er zat ervaren mensen om je heen zijn die jou volledig kunnen helpen. Opkomst zal wel meevallen daar het de andere kant van 't land is, dus ook wat rustiger voor de wat minder ervaren vliegers.

Ik vond het filmpje trouwens niet tegenvallen. Als je op eiegen houtje gaat stoeien op dat soort plekken is de kans groot dat het mis kan gaan.

Met hulp want de wat meer ervaren lui om je heen weet ik zeker dat je weer een heerlijke dag hebt!

Maargoed, ik wil je niet pushen hoor:)...Echt niet.

Dit lijkt me heel leuk, ben een beginnende FPVer, dus neem niks mee, maar wil wel graag kijken. Is het nu alleen op zaterdag of ook nog op zondag? Ik moet mijn dienst alleen zien te ruilen.
Ben zeer benieuwd hoe jullie het doen.

Henk

Hoi,

Vannavond voor het eerst fpv gevlogen( ondanks andere mode):p, met Roel zijn kist....( nog bedankt Roel)
En dit smaakt absoluut naar meer,de kist is besteld, nu de setup nog.

Kom zaterdag zeker langs...leren we van.

Groet

Richard

Goose zoek vrijdag alvast een goede tracker locate met vrij zicht.
Als je daar de party tent neerzet met stroom
Dan zorg ik voor een
senseo & Koffie
Plastic bekertjes
Suiker en Melk
Heb je een tafel en stoelen?
Zo niet dan neem ik wat mee.

Wie neemt er Bier of frisdrank mee?
En wie neemt er chips en pinda's mee?
Gaat wel gezellig worden denk ik zo!

Heeft iemand TL verlichting of loop lamp ?
Dan kunnen wij een landingsbaan maken voor het nacht vliegen
Ik neem er zowiezo 1tje mee

gr

Roel

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vannavond voor het eerst fpv gevlogen( ondanks andere mode):p, met Roel zijn kist....( nog bedankt Roel)
En dit smaakt absoluut naar meer,de kist is besteld, nu de setup nog.

Kom zaterdag zeker langs...leren we van.

Groet

Richard

Dat was wel ff kicken he Richard.
Regel gelijk ff een EZosd zodat je straks op robert of mijn tracker kunt vliegen.

Als het goed is? Je bent er gewoon:). We regelen wel wat met vervoer:).

Klaas, juist op deze meets leer je écht FPV'en. Komt bij dat er zat ervaren mensen om je heen zijn die jou volledig kunnen helpen. Opkomst zal wel meevallen daar het de andere kant van 't land is, dus ook wat rustiger voor de wat minder ervaren vliegers.

Ik vond het filmpje trouwens niet tegenvallen. Als je op eiegen houtje gaat stoeien op dat soort plekken is de kans groot dat het mis kan gaan.

Met hulp want de wat meer ervaren lui om je heen weet ik zeker dat je weer een heerlijke dag hebt!

Maargoed, ik wil je niet pushen hoor:)...Echt niet.

Haha, neu je bent niet aan't pushen hoor.. ;)
Maar je brengt me wel aan het twijfelen. Een hele dag ga ik sowieso niet redden (laat staan twee) maar heeeel misschien dat ik in de loop van de dag even langswip.

In die opkomst ga je je vergissen als ik de reacties zo zie. :)

@Robbert ( BlueFalcon)

Neem jij die vogel/valk ook mee morgen?
Zou dat "ding" wel eens in het echt willen zien vliegen :-)

Heb er zin in !

Back