Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En onze party tent staat er vanaf vrijdag al dus daar kun je terecht voor koek en sopie.
Neem wel aan dat wij de enige zijn met party tent (wit) dus kunnen jullie het ook makkelijk vinden.
Gegroet,
Jaco
Die tent is toch alleen voor het Limbo vliegen ??????
Is de stoom aansluiting een normaal stopcontact met 230v of is het krachtstroom voor campers?
mvg Hugo
Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan.Heeft klaas nog een plekje over in de auto? Deze keer met de kleine easystar.
Hoi,
Vannavond voor het eerst fpv gevlogen( ondanks andere mode), met Roel zijn kist....( nog bedankt Roel)
En dit smaakt absoluut naar meer,de kist is besteld, nu de setup nog.
Kom zaterdag zeker langs...leren we van.
Groet
Richard
Als het goed is? Je bent er gewoon. We regelen wel wat met vervoer
.
Klaas, juist op deze meets leer je écht FPV'en. Komt bij dat er zat ervaren mensen om je heen zijn die jou volledig kunnen helpen. Opkomst zal wel meevallen daar het de andere kant van 't land is, dus ook wat rustiger voor de wat minder ervaren vliegers.
Ik vond het filmpje trouwens niet tegenvallen. Als je op eiegen houtje gaat stoeien op dat soort plekken is de kans groot dat het mis kan gaan.
Met hulp want de wat meer ervaren lui om je heen weet ik zeker dat je weer een heerlijke dag hebt!
Maargoed, ik wil je niet pushen hoor...Echt niet.