8 ste FPV meeting

Tot nu toe geen last van gehad, bij mijn vader achter is ook een groot weiland waar ik al vaker heb gevlogen dat is ook een optie. Meteen een plek om de accu's te laden.

maarn - Google Maps

Niet in maarn maar in beusichem dus waar hij op staat.

Tot nu toe geen last van gehad, bij mijn vader achter is ook een groot weiland waar ik al vaker heb gevlogen dat is ook een optie. Meteen een plek om de accu's te laden.

maarn - Google Maps

Niet in maarn maar in beusichem dus waar hij op staat.

ziet er goed uit en ligt ook lekker centraal, accu's laden kan bij mij aan de auto trouwens ook.

roep maar een locatie, dan gooi ik de spullen in mijn auto en rijdt er naar toe, Hugo ik kan jou eventueel ook op pikken als dat nodig zou zijn.

Qua afstand in tijd maakt het voor mij niet uit.

Mijn voorkeur gaat uit naar een plek waar weining bebouwing is, maar het is aan de vliegers te bepalen. Zij moeten het verantwoord en leuk vinden...

mijn stem gaat dus naar omgeving Lek... ( lekker breed begrip )

Uiterwaarden aan de Lek lijkt mij prima, dat moet mooie plaatjes geven. Heb je een Google Maps/Earth locatie van je exacte vliegstek Hugo?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

goed dan, tot straks ben er rond een uur of 12,

(eventueel nog mensen vanuit omgeving den haag die mee willen?, heb nog een plek in de auto vrij)

Ik rij vanaf Edam langs Purmerend, Zaanstad, Amsterdam en ik heb nog plek voor één passagier (geen spullen, auto zit vol) dus als d'r iemand mee wil rijden laat dat dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Back