8 ste FPV meeting

Alles electrisch. neem een grote B2 mee en mischien ook wel een SR71 blackbird. Ik laat de 1.5 meter F18 nog wel ff thuis voor een volgende keer. Ben nog niet zo gewend aan asfalt landingen, schuif er meestal vanaf en dan kost het weer een paar landingspootjes dus ik hoop dat het breed is. Met mijn vliegervaring heb ik wel 20 meter breed nodig geloof ik :)
(en nu geen commentaar!)

Ze geven wel 50% kans op regen..

D'r staan wel lantaarnpalen Leo, ook die geven niet mee. Dus ik zou graag eens zie hoe jij zo'n kist tot confetti reduceert tijdens een low-pass :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Voorspelling is 70% kans op regen maar wel maar 3mm volgens buienradar. :(

Frank geef piet nog eens op zijn donder.

Wordt GEK van die kerel !!!

Hij wil nog meer drank en sigaren anders gaat het niet door.....
Geloof hem ook niet als ie verteld dat het 25 graden gaat worden als ie er zo bij staat.

Morgen avond >22:00 of Zaterdag morgen 08:00 zet ik hier op de website of het door gaat of niet.

FJ_058_PietPaulusma.jpg

Beste allemaal,

Ik dacht dat de meeting op de zelfde dag zou zijn als mijn familie jaarlijkse beeenkomst, erg dicht in de buurt van de meeting. Nu ontdek ik dat die een dag later is. Mijn financien laten het even niet toe om 2 maal in een weekend de tank te vullen. Anders komt die patch er nooit :)

Alle mensen die gaan: Mooie beelden maken voor ons :D

Ik ga morgen weg naar Frankrijk en kom pas de volgende Zondag weer thuis.
Dus ik ben er 2 weekeinden niet.
Of het weer moet zo slecht zijn dat de lol eraf is.
Mensen tot over 10 dagen.

Opschuiven

Allemaal,

weeromstandigheden zijn essentieel voor geslaagde FPV vluchten dus wat mij betreft opschuiven naar volgend weekend, ook gezien Dance Valley.

Groeten,

Jaco

!!! FPV meeting IJmuiden 6-8-2011 afgelast !!!
wegens het slechte weers vooruitzicht.

Meeting is nu verschoven naar 13-08-2011

Zou fijn zijn als jullie kunnen aangeven (email of hier) of je op de 13e wel of niet komt.
Geen zorgen , in IJmuiden geloven ze niet in ongeluk op de 13e :-)

De 13e is geen probleem volgens mij. Jammer dat het niet doorgaat. Misschien morgen ochtend pas de beslissing maken voor het weer?

Je weet nooit wat het doet.

Sinds ik geschreven heb dat het niet door gaat schijnt het zonnetje UITBUNDIG hier !!!

Iemand in voor een mini meet ?? mocht het toch mooi weer zijn??

Waar ga jij vliegen Sander? Jasper ??

Hugy, je maakt me aan het twijvelen... maar de weersvoorspelling is nog steeds slecht...

Back