8 ste FPV meeting

Ik zou het morgen ochtend pas bekend maken, je weet het nooit, hier is het al de hele dag prachtig vlieg weer. En weersvoorspelling zijn zeker 1 keer per week helemaal fout.

Sinds ik geschreven heb dat het niet door gaat schijnt het zonnetje UITBUNDIG hier !!!
Da's niet de eerste keer. :D Misschien beter dat je stopt met de vlieghobby en sigarenbandjes gaat verzamelen. ;) :rolling:

Vrouwen en weer zijn nu eenmaal onvoorspelbaar (laat staan wanneer je het weer met je vrouw gaat doen). :mrgreen:

Ik zou het morgen ochtend pas bekend maken, je weet het nooit, hier is het al de hele dag prachtig vlieg weer. En weersvoorspelling zijn zeker 1 keer per week helemaal fout.

Hemmm ok... heb wel een email e.d. geschreven. Weet niet of iedereen de plannen al omgegooid heeft.....
Morgen ochtend vroeg nog eens kijken dan..... Mocht het ECHT moooi zijn dan eens kijken wie er al wakker is en komen wil... :-)

Prima Frank... ik zit morgenochtend aan mijn scherm gekluisterd. Inderdaad valt het soms heel erg mee... (hoop doet leven en mijn vrouw is na 35 jaar best voorspelbaar... die heeft ook al siroopwafels voor morgen gehaald.....).

Waar ga jij vliegen Sander?

Ik? Met m'n virtuele hoofd in de wolken :D

alulah_cloud_hopping.jpg

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Vandaag zou het ook slecht zijn volgens de voorspellingen... hier alleen maar zon gehad :yes:
Morgen maar afwachten

Zo, net nog even gevlogen, totdat de zon onder ging, toen werd het tijd om te landen want het gras werd wel erg nat inmiddels.

alulah_sunset.jpg

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

inmiddels is het donker buiten... kan niet zien wat voor weer het word nu.

Dit is het plaatje op de website :-(

2mfy8v5.jpg

Weer ziet er toch wel redelijk uit voor een minimeet. Misschien 1 of 2 miezer buitjes.

weer.jpg

Wie doet er mee en waar?

hallo,

het plan is al zodanig omgegooit dat ik geen auto meer ter beschikking heb, maar als er iemand gaat vliegen kom ik zowiezo ff kijken

dus roep het even als je wel gaat

gr onno

goedemorgen
Het is droog maar dat is dan ook alles. Zeer dampig weinig zicht. Niet aanrekkelijk om te vliegen.
Geen meeting in ieder geval :-(

Mini meet ? Zou kunnen natuurlijk.
Maar zijn er meer enthousiast elingen????

Iemand een locatie ergens centraal? Omgeving Utrecht ofzo? Industriegebied? Bedrijventerrein?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Back