8 ste FPV meeting

Hugo,

HELPER/REDDER van mijn Nemo !

Maarn/heuvelrug ligt een beetje uit de koers Amsterdam/zaanstad/beverwijk/haarlem is wel te doen...

Ik stuur je even een email om verder af te spreken.

Of er moet idd iemand "langs" jou rijden... dat zou natuurlijk mooier zijn... IEMAND?

Hoi Hugy,

Ik wil wel proberen om je op te pikken, maar je ligt niet echt op de route.

Laat me maar ( per PB? ) even weten wat voor jou makkelijke en haalbare treinstations zijn.

Misschien is er iets te regelen :) mocht er echt niemand anders zijn...

Groeten,
Christian

Utrecht cs is iig heel dicht bij. Vanaf daar kan ik eigenlijk naar alle grotere stations een directe verbinding nemen. Dus zeg het maar. Amsterdam is voor mij 50min met de trein dus dat is heel goed te doen. Vorige keer naar enschede was ruim 2 uur :p Dus sven niet zeuren gewoon de trein nemen.

Hey hugo,
Ik heb net je berichtje op fpvlabs gezien over deze meeting..
Het lijkt me super om ook langs te komen zaterdag....
Ik woon zelf in leiden en begrijp dat je mis een ritje nodig heb?
dus laat maar weten ik kan je desnoods ophalen bij amsterdam sloterdijk (als het goed is is er een directe verbinding van utrecht daar naar toe..
groeten Fer

zag ik nu goed dat er op de locatie een mooi vrij en glad stukje asfalt ligt?!
zoja dan neem ik eens een groter kist mee die echt ff asfalt nodig heeft. die gooi je niet in de lucht..
Alhoewel dat gooien wel lukt, maar het vliegen dan niet ;)

zag ik nu goed dat er op de locatie een mooi vrij en glad stukje asfalt ligt?!
zoja dan neem ik eens een groter kist mee die echt ff asfalt nodig heeft. die gooi je niet in de lucht..
Alhoewel dat gooien wel lukt, maar het vliegen dan niet ;)

Er ligt alfalt inderdaad Leo, afhankelijk van de windrichting rijden er ook auto's op.

Toch wel electro he ?? GEEN BRANDSTOF hoor !!

Wacht even, er is geen gras? In dat geval laat ik verstek gaan, ik ga geen buiklandingen doen met een kist voorzien van een klappropellor op asfalt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Beste Freijn,
ik ben helaas er een beetje te laat achter gekomen dat er dit weekend een meeting is.
graag wil ik van de partij zijn alleen weet ik niet waar ik in ijmuiden moet zijn en hoelaat het gezelligheid gaat beginnen...
zou ik het adres nog mogen?

M.v.g

Ferdinand

Ps: ik begrijp dat enkelen ook andere toestellen (geen fpv) ook meenemen om gewoon te vliegen.
Is het ook toegestaan om heli's (TT Raptor 90) mee te nemen?

stuur mij even een pb met je email adres.

Alles kan vliegen zolang het maar electro is.

Alleen nog mooi weer nodig .....

Kan wel je mag alleen niet vliegen :p

Nog iemand een antwoord voor sander? Op googlemaps lijkt het een beetje op een zandvlakte.

Het "veld" bestaat uit een stuk bouwrijp grond.
Een zandvlakte met veel onkruid.

Denk 50/50 zand/groen

Ik roep het niet te hard.. maar fluister.. het gaat er steeds beter uit zien :-)

Wij hebben een keer met windkracht 4+ daar gevlogen. Wind kwam van ZEE en zou GRAAG nog een keertje daarmee vliegen. Mooie constante wind en lekker lang rustig "hangen" en genieten.

Een plaatje zegt zoveel meer.
Hier 4 FPV vliegerts op de "landings baan" in IJmuiden.

4rrt4h.jpg

Laatst bewerkt:
Er ligt alfalt inderdaad Leo, afhankelijk van de windrichting rijden er ook auto's op.

Toch wel electro he ?? GEEN BRANDSTOF hoor !!

Alles electrisch. neem een grote B2 mee en mischien ook wel een SR71 blackbird. Ik laat de 1.5 meter F18 nog wel ff thuis voor een volgende keer. Ben nog niet zo gewend aan asfalt landingen, schuif er meestal vanaf en dan kost het weer een paar landingspootjes dus ik hoop dat het breed is. Met mijn vliegervaring heb ik wel 20 meter breed nodig geloof ik :)
(en nu geen commentaar!)

Ze geven wel 50% kans op regen..

Back