8 ste FPV meeting

35mhz heb ik niet, nooit gehad ook. ;)

Remy vloog hem op UHF trouwens.

Ik heb ook UHF, alleen wordt er soms een probleem van gemaakt dat het chainlink is. Dus ik heb geen andere keus dan met assan te gaan vliegen op een meeting..

Sven, gewoon lekker chainlink vliegen.. als je het maar ff meld aan de anderen. als er dan iets gebeurd dan weten we waar het vandaan komt..
En dan weet ik dat ik me autoalarm niet aan moet zetten anders kom ik niet meer weg.. :)

Hey Frank,

Ik heb er zin in en zal er zeker zijn. Thuis wedstrijdje. Alles is weer gereed. Vanavond de nieuwe set even getest en werkt prima. Nu alleen de besturing op 35Mhz ipv de 2,4Ghz. Heb ik daar teminste geen problemen meer mee.

Tot 6 augustus.

Ik kom wel even kijken. Denk niet dat mijn Maxi Swift dan al vliegklaar is (hopelijk dinsdag geleverd). Moet ook nog een bril scoren. :?

beetje druk weekend gehad, schilderen en behangen.
Ga vanavond verzenden.

Moet paulusma nog even toespreken, hij is te vroeg in de timing...

Heren

De uitnodigings email is verstuurd. Kijk even of je hem binnen gekregen hebt.
( check ook even je SPAM box ! )

Groeten
Frank

Ik ga er helaas niet bij zijn Frank
Ik ga een week echt vliegen met mijn Zugvogel 3b in Frankrijk 1:38 (17 meter span)
Moet wel mijn brevet geldig houden natuurlijk.

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier.

Veel plezier Roel daar in "France" neem je wel je aardappels mee.

Komende zaterdag is in ieder geval de koffie Bruin, ZeeGroen, Lucht Blauw, Tata steel Zwart, Zon Oranje, je hoofd Rood, etc. genoeg kleur dus voor je FPV camera.

Mannen tot Zaterdag,

Jaco

Ik ga er helaas niet bij zijn Frank
Ik ga een week echt vliegen met mijn Zugvogel 3b in Frankrijk 1:38 (17 meter span)
Moet wel mijn brevet geldig houden natuurlijk.

Ik wens jullie in ieder geval veel plezier.

Roel, jij inderdaad ook veel plezier daar !!!
Maak je een filmpje voor ons??

groeten

Frank

Met assan hier over de grond, 700 meter. Dat was nog zonder 5dbi antenne, en zonder booster (die nog getest moet worden).

Dus 2.4ghz vliegen kan makkelijk ;)

Ik ben er niet bij.

Had volgens mij die datum ook niet aangevinkt, en ook aangegeven dat ik dat hele eind eigenlijk niet wil rijden.
Ook kom ik nu net terug van vakantie, en heb mensen te logeren.

Ook schrikt mij het water nog effe af, zeker gezien de laatste perikelen van mijn nemo (ok ok , dat was storing die locatie gebonden was, maar toch)

MIJNE HEREN,

NIET GEHEEL ONBELANGRIJK:

DANCE VALLEY 2011 vindt ook plaats op 6 Augustus

Dus je kunt drukte op de weg verwachten.

Tip: Kom voor 12:00u anders loop je grote kans vast te staan op de A9 ri. IJmuiden !

Groeten,

Jaco

Bedankt voor de waarschuwing Jaco !

Ben die Paulusma aan het bewerken en bel hem s'nachts wel 10 keer op , om te helpen herinneren dat het Zaterdag mooi weer moet worden.
Hij is alleen steeds de datum kwijt ........... moet nog even wat gebeuren..... :-(

Ik kwam in de garage, na het noemen door Frank, nog een half gebouwde Nemo tegen. Heeft een gemodificeerde staart, carbon buis in de vleugel (niet optimaal voor FPV, wel sterk), stickmount voor motor achterop de vleugel. Rolroeren reeds voorzien van echte scharnieren die heel soepel gaan. Vier HXT500 servootje ingebouwd maar nog geen stangetjes en heveltjes op de roeren. Ook nog landingsgestel en staartwieltje erbij. Motor en prop krijg je er niet bij. :( ;)

Ik kom zaterdag even op visite om het hele circus eens te bekijken. ;) Wie het eerste 30 eypootjes geeft, wordt de nieuwe gelukkige eigenaar.

foundmynemo.jpg

@Sleur: Lekker dan... Had ik dat geweten, had ik hem vanavond direct van je overgenomen.... :(

Wellicht kom ik a.s. zaterdag ook even een kijkje nemen overigens... De FPV kriebels bewegen zich weer in mn lijf :)

helaas beste,

Ik kan er niet bij zijn. De eerste meeting die ik moet gaan missen.
Ben op vakantie tot de 9de!

Heel veel plezier alvast. Mocht het doorgeschoven worden naar de week daarop dan ben ik er bij!

groet!

Iemand die toevallig langs Maarn (utrechtse heuvelrug) rijdt. Of iemand die me op wilt halen bij een station? mvg Hugo Janse

Back