8 ste FPV meeting

@Christian, leuk om te lezen dat je genoten hebt :-) Hopeflijk kun je snel met je eigen spullen gaan vliegen.

@verfbrander gefeliciteerd met de maiden en dat er maar vele vluchten mogen volgen!
Zie je vlucht in het filmpje.
Bedankt voor de GOUDSE stroopwafels !

@Hugy Bedankt voor deze mooie lokatie !

Hier het filmpje. Er stond wel wat wind dus het wappert een beetje.

Heb ook gloeiend kop ook hier...
op de terug weg moest ik gas in houden vanwege de hoosbuis die we kregen.

Heb genoten mannen.. hopelijk tot volgende week.

vergeet niet om HD te selecteren

Laatst bewerkt door een moderator:
WOW wat een plekje! Mooie film, thanks.
En zo mini was de minimeet niet zo te zien ;) .

Sodeju wat is dat een mooie plek zeg!
Als die daar nog een keer komt wil ik best wel eens komen. :p

Mijn vader is wel de 16e jarig dus moet nog even kijken of ik tijd zal hebben.

Ik vond 't een hartstikke leuke mini-meet, met een aantal bekende gezichten en ook wat nieuwkomers. Nogmaals felicitaties aan verfbrander (Jacques) met z'n FPV maiden, dat ging vlekkeloos (gelukkig). Laten we hopen dat het weer op de 13e iets beter is, het was nu wat winderig en dan blijven toch veel kisten aan de grond.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Laatst bewerkt:
Dat was zo te zien weer een geslaagde dag en ontzettend gezellig! Mooie filmpjes Frank en Sander! Volgende week maar eens proberen er ook bij te zijn. Even flink doorbouwen aan de nieuwe Alulah 2.1, een deelbare versie zodat die ook makkelijk mee kan.....

MVG. Robert.

Sodeju wat is dat een mooie plek zeg!
Als die daar nog een keer komt wil ik best wel eens komen. :p

Mijn vader is wel de 16e jarig dus moet nog even kijken of ik tijd zal hebben.

volgens mij was het de bedoeling de 13e daar de meet te houden toch frank?

Ik ga es kijken of ik dan kan, dan kunnen we er wel heen rijden wat mij betreft :) (wel voor 1 dag, geen heel weekend)

Idd errrug mooie omgeving!!!!!

Ik bedoelde daarmee te zeggen, mijn vader is die week jarig en wil misschien het weekend iets leuks gaan doen met zn allen. Etentje of een uitje ofzo. Familie heeft voorrang wat mij betreft. ;)

Maar als ik zo de fotos en filmpjes zie, heb ik enorme zin om daar ook eens deel van uit te mogen maken. Dus we gaan ons best doen. :D

En haha Zoelen, nog dichter bij.
Ga zo door en ik kan op mijn dak gaan staan om mee te vliegen. :lol:

volgens mij was het de bedoeling de 13e daar de meet te houden toch frank?

Ik ga es kijken of ik dan kan, dan kunnen we er wel heen rijden wat mij betreft :) (wel voor 1 dag, geen heel weekend)

Idd errrug mooie omgeving!!!!!

Nee, de 13e is de 'officiele' meet, gepland in IJmuiden.
Dit was een tussendoortje. ;)

hmm, dacht begrepen te hebben dat de meeting ook daar gehouden wordt....

ijmuiden moet ik effe kijke.

@Sander

was dat de nieuwe FSHD2 cam van Fatshark die binnenkort uit komt?

mensen, als het meezit neem ik een Kleine BBQ mee. als je nu wat vlees regelt voor jezelf dan mag je er wel gebruik van maken. Kooltjes gaan langer mee dan ik me kan volstoppen ;)
als iedereen nu iets meeneeemt kunnen we een feestje bouwen hahaha ;)

Maar als ik zo de fotos en filmpjes zie, heb ik enorme zin om daar ook eens deel van uit te mogen maken. Dus we gaan ons best doen. :D

Sven,

Als jij komt, dan lijm ik m'n Fatshark bril op je gezicht en moet je verplicht meevliegen als ik m'n Alulah 2.0 eens even flink op z'n donder geef. Ik hoop dat je dan niet groot ontbeten hebt, want die kotszak heb je dan wel nodig :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

@Sander

Gave beelden !!
Hoeveel dagen nog tot de 13e?? Kan niet wachten..... :-)

Het weer ziet er voor de 13e ook niet echt goed uit maar als het net zo "slecht" wordt als gisteren dan wordt het FUN !!

Back