8x6 zwaar transport trekker en double-drop trailer (US)

Trouwens, vanacht nog een stout ideetje gekregen bij het rommellen in mijn onderdelen doosje
IMG_20200311_215049.jpeg

Oef!! ik wil niemand tegen de schenen trappen....

Hallo Leon,

Niks aan de hand, het was als grap bedoeld, gewoon blijven gebruiken hoor !
Op een Duits forum waar ik ook actief ben, gebruiken ze ook mijn Smileys, ik vind het ook nog leuk dat ze de Smileys gebruiken.
Smiley Blij.jpg

Gaaf , de 4 uitlaten, staat stoer !
Smiley Duim omhoog Klein.jpg

Oei Leon, ken je de uitdrukking "overkill" Weet niet. Die dubbele pijpen vind ik op het randje. Als je er een dikke showtruck met chroom en dikke velgen en 136 leds van maakt kan het. Met een mooi werkpaard zeg ik overkill.

Probeer eens enkele pijp maar dan achter de mini sleeper naast het tankrek.

Leon, ik ga een beetje mee met trailrolf, een beetje te veel van het goede die dubbele pijpen, maar het is natuurlijk jou keuze.
als jij het mooi vind, moet je het gewoon doen.
verder ben je lekker bezig, word wel een beest denk ik
:bye::bye::bye:

Hoi Jan, Rolf
Als ik naar de schoorsteenpijpen van de Grandhauler kijk zijn deze pijpjes veel dunner...de motor moet wel goed scheten kunnen laten..:D:D:D:D

hoi Leon kliene tip ga naar de platselijke loodgieter en kijk of hij 10mm grome pijp heeft kan je daar je uitlaat pijpen van makken word wel een stoere bak

Blijft ook jouw keuze Leon. Wij geven alleen feedback/onze 50 cent. Ik zou ook niet de vergelijking maken met je andere truck. Dikkere pijp zou ik nog wel vinden lijken maar dubbel lijkt mij overkill......gewoon proberen;)

Leon, lekker even je creativiteit zijn gang laten gaan.... heerlijk toch
als je iets niet probeer, zal je nooit weten of het iets word.
word wel een lekker dikke bumper
:beer:

Laatst bewerkt:
Back