Hoi Rolf,Weet wel een mooie cabine....... daycab maken van een Knight Hauler
https://images.app.goo.gl/DwZLTZXJdWCacVmS6
Het gaat sws een daycab worden of net iets verlengd ...het wordt een zwaartransport trekker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Rolf,Weet wel een mooie cabine....... daycab maken van een Knight Hauler
https://images.app.goo.gl/DwZLTZXJdWCacVmS6
voordeel van een hobby...geen deadlineik heb helaas de eerste cabine van de actros ook naar de bliksem geholpen laat ik het zo zeggen de verf vond de cabine erg lekker. zonder van al de tijd die je er in hebt gestopt
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Veel succes Leon. Er is genoeg te koop of te maken, perpectieven genoeg.Deze cabine is afgeschreven...Ach het geeft me weer inspiratie voor andere perspectieven ....was tot nu gericht op de Aeromax cabine, wie weet wat er nu op mijn route komt. Kan ik bijvoorbeeld het chassis helemaal fine-tunen in afwachting van....en alvast de voorbereidingen gaan treffen voor de bouw van de trailer.
ervaring rijker dat bagger imitaties ook in de modelbouwwereld bestaan....Je bent wel een ervaring rijker dat je dit niet meer moet doen. Succes met je keuze welke cabine het gaat worden en de verdere opbouw.
Het kan wel alleen langer stukje M3 draadeind en alu buis om de draadeind.Met twee servos werkt het bij mij perfect....en deze set is voor twee gestuurde voorrassen, mijn setting is 1 gestuurde vooras en 3 achterassen waarvan de eerste gestuurd, dan worden de stangen wel heel erg lang
Dat ziet er netjes uit, maar is mis 1 heel belangrijke instel mogelijkheid: afhankelijk van de wiel basis, èn de afstand tussen de gestuurde assen, moet je 1 van de hevels kunnen verstellen, want hoe groter de afstand tussen de gestuurde assen is, hoe minder de 2e as moet uitslaan.Dat zou te vinden moeten zijn in, bv. een sleuf voor een van de kogels in een van de 90* hevels (gemarkeerd met "metal parts") in de onderdelen fotoDit onderdeel.Bekijk bijlage 356843
Helicor schreef:
Dat ziet er netjes uit, maar is mis 1 heel belangrijke instel mogelijkheid: afhankelijk van de wiel basis, èn de afstand tussen de gestuurde assen, moet je 1 van de hevels kunnen verstellen, want hoe groter de afstand tussen de gestuurde assen is, hoe minder de 2e as moet uitslaan.Dat zou te vinden moeten zijn in, bv. een sleuf voor een van de kogels in een van de 90* hevels (gemarkeerd met "metal parts") in de onderdelen foto