Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn vaak de kleine dingen die het doen ;-)
Tja, die beier ik ben er ook mee aan het worstelen geweest. (nu even opzijgezet)Heey Leon,
Welke materialen gebruik jij?
Een USM-RC2, hoeveel servos, welke regelaar en welke zender/ontvanger?
Hoe heb je het aangesloten zitten?
Gaat jouw snelheidregelaar en stuurservo over de USM?
Dus een kabel vanaf de ontvanger naar #1 in de USM, en vanaf #1 op de USM naar de regelaar.
Dus een kabel vanaf de ontvanger naar #2 in de USM, en vanaf #2 op de USM naar de stuurservo.
Is jouw batterij volledig opgeladen?
Een mooie manier om het een en ander uit te sluiten is door het geheel eerst aan te sluiten zonder USM.
Dus je stuurservo en je regelaar direct in de ontvanger.
Je schrijft dat dat ook niet werkt. Zit er in jouw ESC wel een BEC voeding?
Je regelaar levert normaliter de stroom voor jouw ontvanger en de daarop aangesloten servos.
Let ook op dat de stekkers er juist inzitten. Dus de min zijde (vaak zwarte of bruine draad) op de goede kant ingestoken?
Tja, die beier ik ben er ook mee aan het worstelen geweest. (nu even opzijgezet)
Maar een workshop zou best handig zijn. Al was het maar voor de basiskennis.
Veel succes Leon.
Leon1965 schreef :
Na een telefoontje aan de Beier helpdesk...lees Mark300
Na een telefoontje aan de Beier helpdesk...lees Mark300
Heel erg bedankt voor je hulp!!!!![]()
Tja, die beier ik ben er ook mee aan het worstelen geweest. (nu even opzijgezet)
Maar een workshop zou best handig zijn. Al was het maar voor de basiskennis.
HobbyvanRobbie, dit is een bekende van Mark 300.
Mark300 schreef :
Velen zullen het weten, maar ik ben de zoon van HobbyvanRobbie.
Ik heb er ook niet voor gekozen![]()
Mark300 schreef:
Probeer ook in elk model dat je bouwt de aansluitingen op de Beier hetzelfde te maken.
Dit heeft meerdere voordelen, 1 daarvan is dat als je gebruik gaat maken van Infrarood je de trailers van jezelf onderling kan uitwisselen.
Elk model dat ik tegenwoordig bouw maak ik volgens een standaard wat ik met meerdere modelbouwers aanhoudt. Dan kan je op een rijdag eens elkaars trailers meenemen, met correct werkende verlichting!