Aankomende zaterdag 20 graden gaan we wat doen?

ja drie erevo's problemen met de powerschakelaar echt slecht van castle

OOO het is besmettelijk? Dacht dat het door het zand kwam .... :)
Dan morgen maar ff langs een dokter. Misschien maar gewoon amputeren. Kan ie ook niet meer stuk gaan.

Las ik nou iets over een ijsbaan?

Lijkt me wel leuk, maar dan zonder ijs.

die zak film is 574 mb hahaha
je had em dan beter ff kunnen knippen met movie maker of iets dergelijks :p

snarf007 zei:
Aandrijfas gebroken, had nog een reserve. Daarna een pinnetje van een andre aandrijfas weg. Einde oefening .... Kijk ik thuis naar het zakje van de aandrijfas (laat geen rommel liggen ) zit daar zo'n pinnetje in. GRGRGRRRrrr.

En sinds vandaag is mijn powerschakelaar niet meer storings vrij.

Balen :p naja kan gebeuren , zie het maar zo , het gebeurt je geen 2e keer :p

powerschakelaar stoort je zender ? dat hoort niet volgens mij :p ik zie dat meer mensen daar last van hebben , is het eentje buiten of binnenin de ESC ?

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens gekeken naar dat hoesje van flux.
Die kan je niet los kopen, alleen in een set met esc mount enzo.. Kost 15 euro ofzo..
Ik pak wel een schaar of een ballon.

inderdaad met dank aan verderf die kwam ermee met zon ballon.
tweede filmpje al gezien?? mooie salto voorover

Ik heb trouwens gekeken naar dat hoesje van flux.
Die kan je niet los kopen, alleen in een set met esc mount enzo.. Kost 15 euro ofzo..
Ik pak wel een schaar of een ballon.

Ballon? Hoe en waar doe je die omheen?
Neem aan een gewone ballon, en niet een met glijmiddel :)

Hahaha nee niet zon ding ghehe schroef je schakelaar los met die twee mini schroefjes doe een stukje ballon om de schakelaar en schroef m terug tadaaaaa

volgende meeting , zal ik de fieldcard meenemen , alsmede de mini flaptop , kunnen wie dat wil, en kan , wat klooien met de settings van de MMM:)

gaan jullie aankomend weekend naar raco ?
waarschijnlijk kan ik dan wel komen , toetsweek dan net achter de rug dus lekker uitrusten (@raco ;)) :rolleyes:
@ Q , neem je volgende meeting de slash mee ? :D (als het een slash is op je profielfoto)

gaan jullie aankomend weekend naar raco ?
waarschijnlijk kan ik dan wel komen , toetsweek dan net achter de rug dus lekker uitrusten (@raco ;)) :rolleyes:
@ Q , neem je volgende meeting de slash mee ? :D (als het een slash is op je profielfoto)

jawel geen probleem,als dochter ermee eens is , dacht dat het evt. het doornse gat gaat worden ;)

Laatst bewerkt:
is cool :p
als het doornse gat gaat worden zou dat ideaal zijn ! wat mij betreft , Ja. :)
edit : word wel vroeg opstaan dan en inpakken een dag van tevoren :p (voor u dan :))

Laatst bewerkt:
Aankomend weeked staat voor mij helaas al helemaal vol gepland.
Zaterdag shoppen in roermond en zondag naar Helmond toe.
Gelukkig heb je in Helmond nog Mach one, kost alleen 10 euro om te rijden :(

nja , niet iedereen is elk weekend vrij...;)
Mach-One zou ik zelf toch best een keer willen rijden voor 10 euro , dan heb je neem ik aan ook stroomvoorziening enz. erbij ?

Zijn er nog meer mensen voor het doornse gat ?
misschien dan ff de topic titel van het bestaande ''doornse gat topic'' veranderen , of gewoon een nieuwe maken maar dat is wel een beetje vervuilend :)

Aandrijfas gebroken, had nog een reserve. Daarna een pinnetje van een andre aandrijfas weg. Einde oefening .... Kijk ik thuis naar het zakje van de aandrijfas (laat geen rommel liggen :)) zit daar zo'n pinnetje in. GRGRGRRRrrr.

En sinds vandaag is mijn powerschakelaar niet meer storings vrij.

Het is geen aandrijf pinnetje. Dis zat gewoon onder het zand. Knarsen komt uit de achter diff .... Chips !

Gaat zOndag niet door dan?? Ik kon namelijk wel zondag krijg morgen mijn servosaver binnen

Back