Aankomende zaterdag 20 graden gaan we wat doen?

Sjoeuw ga weg bah met die slOme herrie makende stink dingen hahaha nee man die vind je hier niet denk ik

deze week kan ik helaas niet wegens gezondheidsredenen, mar volgende week kom ik wel naar ijsseloord 2 om een par lipo's leeg te knallen. mischien neem ik doordeweeks even een voorproefje

Vandaag was leuk..
He wen de savage wou geen backflips meer maken.
De merv :yes:
Filmjes volgen natuurlijk .
Hillclimp backflips noem maar op:p

kijk ook even in mijn meeting topic van 9 april.
dat lijkt me ook wel een leuk plekje ben er vandaag even zezen kijken en wow dat is groot:D. en helemaal niemand daar en jjumps van dikwel 3-4meter hoog

Volgende week heb ik nieuwe pinions.. Dan kan die weer back flips maken..
Is je diff nog gefixed?
Post die filmpjes maar,wil ze wel ff zien.

ik ben vanmiddag even wezen kijken, ziet er al mooi doorgereden uit, de "baan" is al zichtbaar :)

is al bijna niet meer 1/10 "proof" met de groter wordende kuilen, maar er tegenover ligt nog mooi strak, zal erdaags eens wat lipo's na werk leegknallen

High roller, vandaag gaan we naar die meeting in Nieuwegein. Je kan wel mee gaan, we vertrekken om 12 uur.
Gister waren we nog wel bij ijseloord ff rijden.

nee gaat me te ver, heb nog een vrouw thuis die een beetje ziekig is

Hallo,

Ik wil ook graag gaan rijden. Mag ik vragen waar jullie mee rijden Ik wil namelijk een 1/16 traxxas kopen, maar ik zie filmpjes van Ijsseloord 2 waar alleen maar Big-scale word gereden

Ik hoor graag van jullie

Bart

Hallo,

Ik wil ook graag gaan rijden. Mag ik vragen waar jullie mee rijden Ik wil namelijk een 1/16 traxxas kopen, maar ik zie filmpjes van Ijsseloord 2 waar alleen maar Big-scale word gereden

Ik hoor graag van jullie

Bart

Wij rijden eigenlijk gewoon overal. In de buurt doen we meestal bij ijseloord. Een 1/16 traxxas is eigenlijk een beetje te klein voor daar. Die dingen vind ik persoonlijk meer voor on-road of op een baan, gezien de lage wegligging. Dit weekend is paasweekend, dus lekker lang vrij. Met dit weer gaan we cker wel een paar keertjes daar langs. Je kan mee als je wilt, ik zal wel hier in dit topic neerzetten.

okay bedankt,

Ik vind het wel moeilijk hoor om mensen te vinden die een beetje rijden met een autotjuh voor de fun zonder clubverband.
Of weten jullie soms mensen die dit doen??

mvg

Bart

uhh jah hier vind je die.
Kom een keer naar ijsseloord ik heb een 1/16 en rijd daar .

ps we rijden ook veel omg utrecht.

Kijk het meeting omgeving utrecht topic

Eindelijk die FLM tvps binnen. Pffff echt ander halve maand voor moeten wachten...
Morgen zullen we zien of het echt 80 euro en 1.5 maand wachten was :P

Back