Aankomende zaterdag 20 graden gaan we wat doen?

als het de dag van te voren regen is is het de volgende dag meestal ook nog nat :s als het vrijdag in de middag droog is dan lijkt mij doornse gat toch wel wat...

edit : zie net bij het KNMI vrijdag 30% regen zaterdag 20% moet toch wel droog zijn zaterdag,.

Wat zijn de Plannen voor as zaterdag word het DOORNSE gat?? Hahaha het probleem met mijn servos. Waar ik drie keer voor naar Toemen moest rijden bleek dat ik die schroeven van mijn axcle carrier te vast had gedraaid waardoor het sturen niet meer werkte hahaha

wat mij betreft ja , maar het ligt er denk ik voor jullie ook een beetje aan hoeveel mensen er komen anders rijd je dat hele eind om te rijden met 3 mensen terwijl je ook voor je huis had kunnen gaan rijden :rolleyes:

Wat zijn de Plannen voor as zaterdag word het DOORNSE gat?? Hahaha het probleem met mijn servos. Waar ik drie keer voor naar Toemen moest rijden bleek dat ik die schroeven van mijn axcle carrier te vast had gedraaid waardoor het sturen niet meer werkte hahaha

Juist, ... en als je ze te los hebt krijg je speling op je wielen .. Komt nog al precies.
Mijn probleem met het tikken is het grote metalen tandwiel in de achter diff. Heb per ongeluk een midden diff kit (5614) besteld. Nu een achter/voor diff besteld. Maar die heb ik denk ik niet op tijd ....
Wanneer alles binnen is weer wat knutselen. Midden diff maar installeren, achter diff en de stalen aandrijf assen.
Met dat midden diff wordt mijn ERBE meer een baan monster als een basher .. Dus een keertje RACO als alles weer werkt.

ik wil zondag ook wel komen, ik woon in de buurt van arnhem, waar wordt er gereden?

edit, o zie het al in doorn, beetje ver voor bashen

maar is dit nou voor doorn of ijsseloord 2? ijsseloord 2 wil ik ook wel komen rijden, kan er elke dag doordeweeks om half 5 omdat ik op ijsseloord 1 werk. en wil er in het weekend ook wel voor komen bij goed weer. er moet echt eens een baantje in arnhem komen, in heel gelderland zit al niks.

High roller,

Ik ga welleens met Micheal rijden bij ijseloord2. Het ligt aan de doornse gat, als dat niet door gaat, dan ga ik denk ik met hem zaterdag ochtend daar rondje doen.
Je mag ook langs komen als het je uitkomt.

maar waar op ijsseloord 2 ligt ook daadwerkelijk vlak aarde? meeste is nogal voorzien van schotsen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ijsseloord is wat mij betreft ook best als daar meer mensen zouden komen..
maar dan moet me vader wel zin hebben om daar naartoe te rijden na zijn skivakantie :lol:

edit : arnhem gaat voor mij niks worden.

Laatst bewerkt:
Word er nou niet op DOORNSE gat gereden as zaterdag?? Moet wel weten waar ik heen moet komen

ik heb geen idee , sommige mensen komen alleen als het arnhem is en willen niet dat stuk rijden voor een beetje bashen. Ik kan alleen als het doornse gat is omdat ik geen vervoer heb naar arnhem.

edit : ideetje , laten we stemmen ?

Arnhem ijsseloord stemmen --> 4 :yes:

Doornse Gat stemmen --> 1

ik houd de stemmen wel bij en hierbij +1 voor doornse gat.

Laatst bewerkt:
Als ik morgen tijd had was ik wel met micheal naar doornsegat gekomen, alleen ik moet in de middag naar Roermond toe. Dus kan ik maar tot 1 uur in de middag rijden. Daardoor is het voor mij doornsegat een beetje tever om voor zo korte tijd te gaan rijden.

Nee man! helemaal niks! Had die winkel ook gemaild en na 3 dagen nog steeds geen reactie! :S Die jij op marktplaats had zien staan, zijn die tvps van die originele nitro XL. Ik heb die flux XL tvps van Fastlane besteld.

Back