Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Strijkplank ... moet je in je eigen woonplaats stemmen want je zou ook in Mol / Retie kunnen gaan stemmen ?
Je moet je aanmelden in je eigen dorp helaasVind dit echt idioot... Ze mogen eens beginnen met stemmen via het internet vind ik. Altijd lange wachtrijen enzo...
Hoe laat is de briefing eigenlijk en de kwalificaties? Want de stembureau's gaan pas om 8u open en ik verwacht lange wachtrijen dan. Dan nog 1u40 naar Mol dus voor 10:30u ben ik er zeker niet.
Hmmm.. even kijken of m'n agenda het toelaat.
Zou op zich wel graag mee willen doen aan de wedstrijd in Mol.
alleen kijken welke auto nou mee gaat doen.. ERBE, e-Slayer, Slash 2wd of Slash 4x4. Geen van de auto's is afgesteld voor echt racen. (ik rijdt maar wat rond, en doe hoofdzakelijk aan bashen.. )
Dus met geen van de auto's zou het resultaat echt goed zijn.
Iig is de Revo weer met de korte wielbasis. eens kijken hoe dat rijdt icm het middendiff.
maakt allemaal niet uit. Belgische overheid kennende klapt het over 3 maanden weer uitelkaar, en mag je weer opnieuw gaan stemmen
ff niks zeggen over de nederlands overheid he. whoohoooo
I know, had ik niet gemoeten was ik in Mol gebleven. Maar niet komen opdagen is 50euro dokken... Whoohoo lang leve belgie!
:neutral:
waar kan ik mij inschrijven voor de race in mol?
1/8e BL
om hoe laat moet je daar zijn ? ivm stemmen...
alvast bedankt
Willem