Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nard Je moet eventjes een pm sturen naar Jerome (pinky) die is de wedstrijd Leider en zal he tje helemaal kunnen vertellen.

groeten,

Robert

@nard cox@ kijk een een paar posten terug (post #246 om precies te zijn), daar is het antwoord al gegeven op je vraag door jerome. Nee dus je hyper st mag niet meedoen want het is geen 1:8 en geen 1:10, sorry

ben jaloers:(
het past niet in de planning om tot in mol te geraken.
het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik aan zo iets deelneem.
vandaag dan ook vlot het flyerke bij pk meegepakt
en het vrouwtje proberen overtuigen om er een weekendje helmond van te maken.met de tent ergens in de omtrek logeren.dat zie ik zitten!!

Hmmm.. even kijken of m'n agenda het toelaat.
Zou op zich wel graag mee willen doen aan de wedstrijd in Mol.

alleen kijken welke auto nou mee gaat doen.. ERBE, e-Slayer, Slash 2wd of Slash 4x4. Geen van de auto's is afgesteld voor echt racen. (ik rijdt maar wat rond, en doe hoofdzakelijk aan bashen.. )
Dus met geen van de auto's zou het resultaat echt goed zijn.
Iig is de Revo weer met de korte wielbasis. eens kijken hoe dat rijdt icm het middendiff.

@Strijkplank ... moet je in je eigen woonplaats stemmen want je zou ook in Mol / Retie kunnen gaan stemmen ?

Je moet je aanmelden in je eigen dorp helaas :( Vind dit echt idioot... Ze mogen eens beginnen met stemmen via het internet vind ik. Altijd lange wachtrijen enzo...
Hoe laat is de briefing eigenlijk en de kwalificaties? Want de stembureau's gaan pas om 8u open en ik verwacht lange wachtrijen dan. Dan nog 1u40 naar Mol dus voor 10:30u ben ik er zeker niet.

@Stoombout
We zullen rond 10:00 starten dus je zal mogelijk de 1e kwali missen maar goed dat is geen ramp natuurlijk. Inschrijven is van 08:30 tot 09:30 maar als we de dag ervoor even contact hebben dan komt het allemaal in orde.

Je moet je aanmelden in je eigen dorp helaas :( Vind dit echt idioot... Ze mogen eens beginnen met stemmen via het internet vind ik. Altijd lange wachtrijen enzo...
Hoe laat is de briefing eigenlijk en de kwalificaties? Want de stembureau's gaan pas om 8u open en ik verwacht lange wachtrijen dan. Dan nog 1u40 naar Mol dus voor 10:30u ben ik er zeker niet.

maakt allemaal niet uit. Belgische overheid kennende klapt het over 3 maanden weer uitelkaar, en mag je weer opnieuw gaan stemmen ;)

ff niks zeggen over de nederlands overheid he. whoohoooo

Hmmm.. even kijken of m'n agenda het toelaat.
Zou op zich wel graag mee willen doen aan de wedstrijd in Mol.

alleen kijken welke auto nou mee gaat doen.. ERBE, e-Slayer, Slash 2wd of Slash 4x4. Geen van de auto's is afgesteld voor echt racen. (ik rijdt maar wat rond, en doe hoofdzakelijk aan bashen.. )
Dus met geen van de auto's zou het resultaat echt goed zijn.
Iig is de Revo weer met de korte wielbasis. eens kijken hoe dat rijdt icm het middendiff.

ajoh.
niemand zijn auto is afgesteld op racen.
we denken allemaal er veel van te weten. en zo denken we allemaal dat we onze wagens racewaardig hebben afgesteld.

pak je slash 4x4 en rijd daar mee rond ok?

maakt allemaal niet uit. Belgische overheid kennende klapt het over 3 maanden weer uitelkaar, en mag je weer opnieuw gaan stemmen ;)

ff niks zeggen over de nederlands overheid he. whoohoooo

I know, had ik niet gemoeten was ik in Mol gebleven. Maar niet komen opdagen is 50euro dokken... Whoohoo lang leve belgie!

waar kan ik mij inschrijven voor de race in mol?
1/8e BL

om hoe laat moet je daar zijn ? ivm stemmen...

alvast bedankt

Willem

dat doen we pas aan het eind van zondag. zodra ik de hotel rekeningen ingedient heb..

wel zo eerlijk want dan weten we precies hoeveel ik uitgegeven heb..;)

waar kan ik mij inschrijven voor de race in mol?
1/8e BL

om hoe laat moet je daar zijn ? ivm stemmen...

alvast bedankt

Willem

Quote van pinky (zie ook vorige pagina):
We zullen rond 10:00 starten dus je zal mogelijk de 1e kwali missen maar goed dat is geen ramp natuurlijk. Inschrijven is van 08:30 tot 09:30 maar als we de dag ervoor even contact hebben dan komt het allemaal in orde.

Ik zou Pinky dus contacteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back