Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
ajoh.
niemand zijn auto is afgesteld op racen.
we denken allemaal er veel van te weten. en zo denken we allemaal dat we onze wagens racewaardig hebben afgesteld.

pak je slash 4x4 en rijd daar mee rond ok?

moet eerst de 6-bak in m'n Corrado ingebouwt hebben, haha. Maar ik denk dat ik mee doe met de 2wd Slash. (vind ik zelf leuker rijden als de 4x4 om eerlijk te zijn.)
Gelukkig heb ik nog even tijd om er over na te denken. en even informeren of m'n kameraad ook mee komt (was er in Den Haag toen ook bij.) want met z'n 2-en komen is wel leuker dan alleen.

hehe
en hij moet voor zijn eerste keer naar de stembus!
kan je geloven na 5X stemmen op 10jaar tijd,
en toch geen verandering te zien dat het ferm tegensteekt.
boereregering!:alien:

0jaar tijd
Je moet je aanmelden in je eigen dorp helaas :( Vind dit echt idioot... Ze mogen eens beginnen met stemmen via het internet vind ik. Altijd lange wachtrijen enzo...
Hoe laat is de briefing eigenlijk en de kwalificaties? Want de stembureau's gaan pas om 8u open en ik verwacht lange wachtrijen dan. Dan nog 1u40 naar Mol dus voor 10:30u ben ik er zeker niet.

Een verzoek aan alle (nog in te schrijven) deelnemers:

Gezien het feit Belgie zondag een verplichte stemming heeft en we toch ook wat belgische deelnemers hebben wil ik proberen het tijdschema dusdanig te maken dat de groep waar de meeste belgische rijders in zitten zo laat mogelijk te laten starten en desnoods de wedstrijd te laten starten.

Hiervoor heb ik wel de inschrijvingen nodig zodat ik weet waar we aan toe zijn en we heatindelingen kunnen aanmaken en dus ook een tijdschema.

Mijn verzoek is dus: Schrijf je zo snel mogelijk in. Op deze manier kunnen we onze belgsiche vrienden behulpzaam zijn door rekening met ze te houden.

Last but not least ik hoor diverse mensen dat ze alleen de zaterdag willen komen omdat ze het niet aan durven om met de wedstrijd mee te doen. Ik zeg op mijn beurt: Meedoen met de wedstrijd! We zijn met genoeg mensen om jullie op weg te helpen. Afijn als je alleen de zaterdag gaat komen dient er wel daggeld betaald te worden.

Top Jerome! Maar hoe kan ik me inschrijven als ik geen transponder heb? Want het gebeurd precies via mylaps. Ik doe in ieder geval met 1:8 buggy.
Ohja, en Nard zou enkel zaterdag komen omdat ie zondag weg moet. Anders had ie ook zondag geweest.
Tis voor mij ook m'n eerste keer dus hoop dat er nog noobs aanwezig zullen zijn :p

Gewoon geen transponder opgeven :)

Ik zal kijken hoe we kwa tijden uit gaan komen en mogelijk dat we iets later starten waardoor de stemmers iets meer tijd krijgen.
Natuurlijk heb ik dan de inschrijvingen nodig.

Voor de 1:8 liefhebbers kunnen we de zaterdag rustig een uurtje inplannen om eens bij elkaar te zitten en wat tricks & tips door te lopen. Voor de SC's wordt het wat lastiger maar daar zijn een paar dingen wel van toepassing die je alvast kan doen:
- 2 graden toe out
- 2 graden camber voor
- 2 graden camber achter
- Bij gebruik van het oude type Traxxas banden de linker en rechter wiel omwisselen (profiel wordt dan happend)
- 60WT (+- 700cps) in de shocks

Voor de 1:8's (lees desnoods het hudy boek je na) een redelijke basis:
- Diffs: V15K, M10K, A10K (cps)
- Shocks: V600, A550 (cps)
- Stabi voor 3mm
- Stabi achter 2.8
- Toe V 2.5 graden
- Camber V 2.5 graden
- Toe A 3.0 graden
- Camber A 2.5 graden
- Shocks liggen op laagste gaatje in de tower
- Shocks op buitenste gaatje armen
- Rol center laag dus linkage achterarmen bovenste gaatje
- Linkages A kort houden

Let wel dit is globaal en zal per auto zeker iets wisselen maar het is een aardige richting.

Zo'n zware diffs? Hoe doet 7-5-2 het op een buggy daar?
Schumachers spirals komen normaal gezien volgende week binnen dus dat zal rollen worden.
Me buggy moet ook helemaal opnieuw uitgelijnd worden want ik zie nogal verschil in slijtage op de banden en toe out is op het zicht vooraan :/

Voor de 1:8 liefhebbers kunnen we de zaterdag rustig een uurtje inplannen om eens bij elkaar te zitten en wat tricks & tips door te lopen. Voor de SC's wordt het wat lastiger maar daar zijn een paar dingen wel van toepassing die je alvast kan doen:
- 2 graden toe out
- 2 graden camber voor
- 2 graden camber achter
- Bij gebruik van het oude type Traxxas banden de linker en rechter wiel omwisselen (profiel wordt dan happend)
- 60WT (+- 700cps) in de shocks

Voor de 1:8's (lees desnoods het hudy boek je na) een redelijke basis:
- Diffs: V15K, M10K, A10K (cps)
- Shocks: V600, A550 (cps)
- Stabi voor 3mm
- Stabi achter 2.8
- Toe V 2.5 graden
- Camber V 2.5 graden
- Toe A 3.0 graden
- Camber A 2.5 graden
- Shocks liggen op laagste gaatje in de tower
- Shocks op buitenste gaatje armen
- Rol center laag dus linkage achterarmen bovenste gaatje
- Linkages A kort houden

Let wel dit is globaal en zal per auto zeker iets wisselen maar het is een aardige richting.

Snap hier allemaal nog niet zo veel van maar kom er zeker bij zitten/staan! mischien snap ik het dan een beetje:D

Last but not least ik hoor diverse mensen dat ze alleen de zaterdag willen komen omdat ze het niet aan durven om met de wedstrijd mee te doen. Ik zeg op mijn beurt: Meedoen met de wedstrijd! We zijn met genoeg mensen om jullie op weg te helpen. Afijn als je alleen de zaterdag gaat komen dient er wel daggeld betaald te worden.
Niet durven, waarom zou iemand niet durven, lijkt me juist t leukst!

Hoe dan ook, ik heb een mail naar MOL gestuurd met wat de kosten zijn maar ik krijg maar niets terug, weet iemand hier wat het kost? Op de site staat €2,50 maar dat is een zondag namiddag pas. Is dit dus ook het tarief voor zaterdag?

Laatst bewerkt:
Niet durven, waarom zou iemand niet durven, lijkt me juist t leukst!

Hoe dan ook, ik heb een mail naar MOL gestuurd met wat de kosten zijn maar ik krijg maar niets terug, weet iemand hier wat het kost? Op de site staat €2,50 maar dat is een zondag namiddag pas. Is dit dus ook het tarief voor zaterdag?

99.99% wel he :D

Als je mee rijdt met de wedstrijd is trainen op zaterdag gratis.
(Overigens dagrijden kost voor een dag meen 7,50 of 10.00)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back