het was echt een super weekend.
zaterdag ook heerlijk gereden tot 22 uur
zondag ook pracht weer.
de baan vond ik wel hobbelig, veel zand. mijn achterkant stuiterde nogal. heb dat wel kunnen verminderen, maar niet elimineren.
ik miste ook wat acceleratievermogen, mijn diff-olie in het centerdiff was aan de dunne kant, helaas had ik geen dikkere.
nog een tijdje de slipper geprobeerd ipv centerdiff, dat scheelde wel maar dan trok de wagen weer heel zenuwachtig weg.
ik had me als 10de gekwalificeerd, ben uiteindelijk 6de of 7de geworden. van de 16 deelnemers in het shortcourse klassement
had wel wat pech.
In 1 ronde braken er 3 bobyposts af. zodat mijn kap nog aan 1 bodyclip vast zat. snel naar beneden gerend en mijn kap vlug vast gezet om weer verder te kunnen rijden.
in de daar op volgende finale ben ik uitgevallen in de een na laatste ronde. omdat het boutje waar mijn servohorn vast zit aan de servo eruit getrild was. en dan stuurt ie niks meer.. whaaa

en ik lag nog zo lekker 4de
het was lastig om op sommige punten goed diepte te kunnen inschatten, puur door gebrek aan ervaring op de baan.
het stukje na de " wall of death " helemaal achterin. was ook super hobbelig en omdat je dan ook nog eens slecht de diepte kan inschatten sprong ik die grote jump maar niet.
een aantal mensen hadden ook het baanzetten onderschat. je moet echt goed in de gaten houden van welke kant komt de wagen, om hem ook weer in de goede richting te zetten.
soms werd het niet eens opgemekt dat je ergens naast de baan lag. dit resulteerde soms in wat geschreeuw en gefluit van de rijdersstelling.
bandenslijtage nihil. heb met calibers m3 gereden, m2 was ook heel goed te doen.
stroomverbruik viel me ook 100% mee.
was echt super en gezellig. 's avond nog lekker in de jacuzzi gezeten.. dresscode "string"