Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt eventueel bij mij crashen, maar daar hebben we t dan wel over ;)

Kijk er al naar uit!!

ps. slip cursus was heel saai en totaal niet wat we verwacht hadden :(

Was gewoon zalig om naar Mol te hebben afgezakt. Pracht van een piste,groot met enorm véél variatie,technisch. Mooie racedag gezien. Enorm sterk ook wat deze auto's kunnen ondergaan. Véél nederlanders waarvan slechts 10% belgen. Nederlanders toch sterk in rc ze , steeds in gelijk welke klasse komen er véél rijders. Ook steeds zorgen onze noorderburen voor echte fun,géén discussies of geroep. En Willem-Jan ,prachtig wat je vandaag liet zien met je Lrp wagen. Mooi gedaan man met zo'n bijna basic wagen. En Mattijs liet met zijn Kyosho MP9E mooie stuurmanskunsten zien. Echte toffe sféér hier vandaag in Mol,mmmm en lekkere broodjes-frikandel. Heb er toch een rijtje opgesmuld,da smaakt altijd hé.
Véél succes verder aan iederéén,was gewoon prachtig. Zelfs die andere klasse was prachtig met grote opkomst.

awel nard en strijkijzer.
waar zaten jullie?eigenlijk heel weinig mensen gezien van het forum.
en dat was dan nog de grootste reden waarom ik tot in mol ben geweest vandaag.

superdag en een echte superervaring!
mag voor mij elke maand .

Ik had al aangegeven dat ik vandaag niet kon, had slip cursus.

SSI had wat kleine probs met zijn Losi en had geen zin om weer 3 uur te gaan rijden (in totaal).

Volgende keer in Helmond ben ik er ook weer bij, het is nog best bij mij in de buurt :o

Ja vandaag niet gereden, maar wel veel lol gehad.

Chambrant had het idd zeer netjes gedaan met de LRP, zeker gezien het feit dat hij gisteren niet had kunnen trainen.

Ja Nard kon niet en er mankeert nog iets aan m'n Losi. Was gisteren avond iets voor middernacht thuis en had geen zin om snachts nog te sleutelen om deze morgen om 8u terug te kunnen vertrekken. Twas blijkbaar ook vaderdag vandaag en kwam bezoek/ik moest op bezoek.
Nard kon alleen zaterdag.
Anyway, auto wel keer bekijken als ik tijd heb. Tis iets kleins maar kvind niet wat. Hij maakt in ieder geval ergens een raar geluid.

Ja vandaag niet gereden, maar wel veel lol gehad.

Chambrant had het idd zeer netjes gedaan met de LRP, zeker gezien het feit dat hij gisteren niet had kunnen trainen.

gelukkig had ie zijn humor nog wel bewaard ;-) of niet Arjan! briljante actie nadat de wedstrijdleider had uitgelegd dat 'achteruit' niet mocht..

20100613_006.jpg

verder echt heerlijk gereden, was supergezellig en hier zit zeker toekomst in! Als nitrorijder nog steeds erg wennen aan het brushlessgevoel, maar we gaan in Helmond weer verder!

awel nard en strijkijzer.
waar zaten jullie?eigenlijk heel weinig mensen gezien van het forum.
en dat was dan nog de grootste reden waarom ik tot in mol ben geweest vandaag.

superdag en een echte superervaring!
mag voor mij elke maand .
Waar zat jij, en waar reed jij mee?

cimg1243z.jpg

cimg1245a.jpg

cimg1253f.jpg

cimg1251.jpg

hieronder nog een paar testrondjes op zaterdag.
Richard met zijn zwart/blauwe slash 4x4 mamba max pro novak HV 4.5 + 14mm tuning rotor 18/50 gearing.
nog een beetje voorzichting het zijn de eerste meters die we afleggen in MOL

Laatst bewerkt door een moderator:
@Danny: Dank u !

Heb me vandaag super geamuseerd, dank aan Arjan als pitsbitch en aan Kris Verlies voor de sleutelplek onder de tent.

Als eerste race met een 1/8 kan ik dit geen slecht resultaat noemen.
Ik kom zowaar mss zelfs naar helmond!

grtz Chambrant

het was weer een super dag @allemaal die er waren bedankt voor de gezelligheid die we met zijn allen mee hadden genomen:cool:

heb lekker rond kunnen rijden en uiteindelijk viel de schade ook wel mee.
alleen een draag arm achter en iets voor waar ik even de naam van kwijt ben:?:ohja en me voorbumper is gesneuveld,maarja wat wil je met die sprongen.

ik heb 5 filmpjes laten maken die zullen er morgen wel opstaan.

bas de koning werd eerste
en het maakt niet uit waar hij mee had gereden.
nummer 2 was een slash
nummer 3 een hong nor
nummer 4 slash
nummer 5 slash
nummer 6 slash
nummer 7 slash

zoiets dacht ik

het was echt een super weekend.
zaterdag ook heerlijk gereden tot 22 uur
zondag ook pracht weer.
de baan vond ik wel hobbelig, veel zand. mijn achterkant stuiterde nogal. heb dat wel kunnen verminderen, maar niet elimineren.
ik miste ook wat acceleratievermogen, mijn diff-olie in het centerdiff was aan de dunne kant, helaas had ik geen dikkere.
nog een tijdje de slipper geprobeerd ipv centerdiff, dat scheelde wel maar dan trok de wagen weer heel zenuwachtig weg.

ik had me als 10de gekwalificeerd, ben uiteindelijk 6de of 7de geworden. van de 16 deelnemers in het shortcourse klassement

had wel wat pech.
In 1 ronde braken er 3 bobyposts af. zodat mijn kap nog aan 1 bodyclip vast zat. snel naar beneden gerend en mijn kap vlug vast gezet om weer verder te kunnen rijden.

in de daar op volgende finale ben ik uitgevallen in de een na laatste ronde. omdat het boutje waar mijn servohorn vast zit aan de servo eruit getrild was. en dan stuurt ie niks meer.. whaaa :( en ik lag nog zo lekker 4de

het was lastig om op sommige punten goed diepte te kunnen inschatten, puur door gebrek aan ervaring op de baan.
het stukje na de " wall of death " helemaal achterin. was ook super hobbelig en omdat je dan ook nog eens slecht de diepte kan inschatten sprong ik die grote jump maar niet.

een aantal mensen hadden ook het baanzetten onderschat. je moet echt goed in de gaten houden van welke kant komt de wagen, om hem ook weer in de goede richting te zetten.
soms werd het niet eens opgemekt dat je ergens naast de baan lag. dit resulteerde soms in wat geschreeuw en gefluit van de rijdersstelling.

bandenslijtage nihil. heb met calibers m3 gereden, m2 was ook heel goed te doen.

stroomverbruik viel me ook 100% mee.

was echt super en gezellig. 's avond nog lekker in de jacuzzi gezeten.. dresscode "string" ;)

Laatst bewerkt:
Waar zat jij, en waar reed jij mee?

ik was met de rood witte losi buggy,was jij daar ook dan?
in het begin was het een beetje sukkelen.nog nooit heb ik daar gereden .eigenlijk nergens op circuit
,daar toegekomen achter een helse rit.
10 minuutjes later direkt vol mee voor kwalificatie ,was me dat een vuurdoop.
al bij al een heel leerzame dag ,de auto heeft het overleefd,en bij de volgende bij jullie ben ik er ook. de caravan is al gereserveerd!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back