Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
gelukkig, want ik wil wel heel graag komen....heb de camper van mijn ouders geregeld en heel het weekend vrij. ik zou het erg vervelend vinden als het niet doorging. En nu maak ik meer kans bij de tombola!!

is het adres van het circuit zoals het op de site staat?

Opwierderweg 59
9902 RB Appingedam

Als ik dat in Google maps intyp zie een paar meter verderop een RC baan liggen, lijkt me dus het goede adres :)

Als ik dat in Google maps intyp zie een paar meter verderop een RC baan liggen, lijkt me dus het goede adres :)
De RC baan staat nog niet weergegeven in google maps dat is de fietscrossbaan dat stukje groen daarboven tot aan de bocht in de weg is nu de RC baan. Heb zaterdag en zondag voor het eerst even gereden met de blitz rijdt wel leuk maar met de baja kom je toch net iets sneller rond.

ik zou zeggen tot zaterdag/zondag

Amai, een leuke RC baan + fietscrossbaan. Jammer dat het zo verschrikkelijk ver rijden is want het klinkt wel super :)

De RC baan staat nog niet weergegeven in google maps dat is de fietscrossbaan dat stukje groen daarboven tot aan de bocht in de weg is nu de RC baan. Heb zaterdag en zondag voor het eerst even gereden met de blitz rijdt wel leuk maar met de baja kom je toch net iets sneller rond.

ik zou zeggen tot zaterdag/zondag

Rij jij ook mee?
Je bent van harte welkom met een blitz

Ik zou graag mee willen doen, maar ik ben een on roader, heb nog nooit met een off road op een echt circuit daarvoor gereden... wil misschien wel ff komen kijken als er iemand van mijn club ook gaat...

Ik zou graag mee willen doen, maar ik ben een on roader, heb nog nooit met een off road op een echt circuit daarvoor gereden... wil misschien wel ff komen kijken als er iemand van mijn club ook gaat...

als je vermeld welke vereniging je zit is het makkelijker. en met een onroad ga je niet mee kunen doen.

Amai, een leuke RC baan + fietscrossbaan. Jammer dat het zo verschrikkelijk ver rijden is want het klinkt wel super :)

Als je tot aan westerhaar komt, kun je met mij meerijden. :P (alleen ga ik alleen op zondag.. zaterdag en zondag word me iets te gek, daarvoor 'race' ik niet serieus genoeg.)

Ik kom definitief niet, heb net een scheurtje in mn front upper arm (bovendraagarm) ontdekt.
Meteen gelijmt en verstevigd met een tierap, maar ik heb geen zin om bijna 300 km te rijden en er dan achter te komen dat het toch niet heel blijft.
Ik lees wel wie er gewonnen heeft en misschien post er iemand wat fotos.
Vind het toch wat jammer dat ik dit jaar geen No-Nitros heb gereden.
Misschien volgend jaar .

Bij mij zit er geen scheur in me draagarmen maar in me voet en tevens is deze zwaar gekneusd, maar ik zal er alles aan doen om erbij te zijn al is het voor mij net als de vele hier ver om te rijden, maar dat was Mol ook en dat had ik ook voor geen goud willen missen. Voor mij gaat het natuurlijk om het rijden op een andere baan maar ook de gezeligheid en het delen van kennis is voor mij een reden om te gaan......alles voor de hobby zeg maar ;-)

Voor de twijfelaars en diegene die niet gaan misschien tot volgend jaar enne misschien kunnen jullie wel ff meeduimen voor een beetje knap en droog weer :-)
wij hopen er iig nu weer een mooie race van te maken

Laatst bewerkt door een moderator:
Gescheurde draagarm? Het is pas dinsdag!
Je hebt nog 4 dagen de tijd om een nieuwe te vinden. Welk merk en type zoek je? Kunnen we allemaal ff mee zoeken.

p.s., wel netjes dat je even meldt dat je verhinderd bent.

Geloof mij maar die vind ik niet voor zondag.
Ik heb er nu wel 3 stel besteld, maar in het buitenland en er staat 5 dagen levertijd op.
Maar dr zijn nog wedstrijden zat, de rallycup begint ook al bijna, en dan nog 2 manegecups, ik klaag niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back