Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De RC baan staat nog niet weergegeven in google maps dat is de fietscrossbaan dat stukje groen daarboven tot aan de bocht in de weg is nu de RC baan. Heb zaterdag en zondag voor het eerst even gereden met de blitz rijdt wel leuk maar met de baja kom je toch net iets sneller rond.Als ik dat in Google maps intyp zie een paar meter verderop een RC baan liggen, lijkt me dus het goede adres![]()
De RC baan staat nog niet weergegeven in google maps dat is de fietscrossbaan dat stukje groen daarboven tot aan de bocht in de weg is nu de RC baan. Heb zaterdag en zondag voor het eerst even gereden met de blitz rijdt wel leuk maar met de baja kom je toch net iets sneller rond.
ik zou zeggen tot zaterdag/zondag
Ja ik rij ook mee had me 2 week terug al ingeschreven.Rij jij ook mee?
Je bent van harte welkom met een blitz
Ik zou graag mee willen doen, maar ik ben een on roader, heb nog nooit met een off road op een echt circuit daarvoor gereden... wil misschien wel ff komen kijken als er iemand van mijn club ook gaat...
als je vermeld welke vereniging je zit is het makkelijker. en met een onroad ga je niet mee kunen doen.
Amai, een leuke RC baan + fietscrossbaan. Jammer dat het zo verschrikkelijk ver rijden is want het klinkt wel super![]()
Is het aantebevelen om een tent mee te brengen of kunnen we binnen/overdekt sleutelen?