Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zelf nog niet harder gereden dan 210 teller (yes I'm great big fag), dat was wel met 5 man in de wagen.

Maar snel als met RC en scooters boeit top me niet zo, heb liever snelle acceleratie. Top doe je maar zelden, accelereren doe je ''iets'' vaker.

Laatst bewerkt:
Bij 240 schakel ik pas naar zijn 5:p --> Hayabusa!!

Ach, het is ook 'maar' m'n eerste auto. ;) :P

Klinkt alleen niet zo mooi. ;) (voor het mooiste motorfiets geluid zul je toch een Ducati moeten hebben. :D )

Wel eens op een motor gereden dan weet je wat acceleratie is!!!!! Bij een beetje fatsoenlijke motor dan!!

Ik vind flinke acceleratie in een auto imposanter om eerlijk te zijn. (Omdat je toch wel merkt dat het een flinke hoeveelheid massa is die ineens in beweging komt! )
Snelst waar ik tot nu toe in gezeten heb was een Audi A8 van m'n vader's baas. (de M5 die hij erna heeft gehad heb ik helaas niet in mee kunnen rijden. :( ) Echt niet normaal hoe zo'n vliegdekschip van de plek af kan komen!

Top zei je maar zelden, accelereren doe je ''iets'' vaker.

Klopt. heb mijne ook een beetje 'getuned' (voor zover je dat zo kunt noemen.) om het koppel gat onder de 3500 toeren op te vullen. :) origineel deed de corrado 0-100 in 6.9 seconden, denk dat mijne 't nu iets sneller zal doen.

Anyways, laten we maar beter weer on topic gaan, voordat de mod's boos worden. :)

Laatst bewerkt:
geef mij dan maar een 4 wiel aangedreven suzuki swift uit 1993 met een zelf gebouwd 1.6 liter turbo blok. Die A8 wordt dan steeds kleiner in die achteruitkijkspiegel denk ik zomaar;)

geef mij dan maar een 4 wiel aangedreven suzuki swift uit 1993 met een zelf gebouwd 1.6 liter turbo blok. Die A8 wordt dan steeds kleiner in die achteruitkijkspiegel denk ik zomaar;)

Mwoa.. wacht maar tot je een ongeluk hebt oid. dan zit je toch liever in de A8. :P snelheid is niet alles.

ik heb liever een mooie auto dan een Swift. (sorry, vind die echt niet mooi ^.^ )

Anyways, Heeft iemand toevallig de linkjes naar de inschrijf pagina's bij de hand? heb nu al weer 5 pagina's door gezocht, maar kan ze niet weer vinden. :x
ben wel benieuwt hoe het er nu voor staat.

58 pagina's. Maar is inderdaad afhankelijk van hoeveel berichten je per pagina wilt zien. Je kunt beter een reactie nummer / link geven. Zoiets: #739

Dank, het post nummer had ik veel aan. :) (alleen werkt de link ook niet. wss omdat ik dus ook meer posts op 1 pagina heb.)

bricks zei:
All,
vanaf heden is de inschrijving voor de 4e No-Nitro wedstrijd op 17 oktober geopend.
Inschrijving: MyRCM Online Services : Rennanmeldung : No-Nitro.nl cup Appingendam
Ingeschreven rijders: MyRCM Online Services : Rennanmeldung : No-Nitro.nl cup Appingendam
Heatindelingen en tijdschema's: MyRCM Online Services : Kommende Anlsse : No-Nitro.nl cup Appingendam

Iig dus 4 1:10 Unlimited rijders. (inc mij en Remco)

Ook in een Audi A8 is de kans op overleven bij een ongeluk met de snelheden die je hier opnoemt zeer klein8O
True, maar ik bedoel het in het algemeen. :)

ps: gaat de 1:10 unlimmited wel door als er maar 4 rijders zijn? anders word 't 2wd modified denk ik. (of beide)

450 km op 30 liter met gemiddelde afstandjes. Snelweg issie zuiniger. ongeveer 500 km op 30 liter.

Wel hopen dat het zondag een beetje meevalt met het weer. Ze voorspellen niet veel goeds. En filmpjes maken daar! Altijd leuk om te zien:)

misschien omdat je er geen idee hebt van wat er allemaal met een swift mogelijk is:)
een A8 is trouwens ook gewoon weer zo'n ongewaagd en saai model als je het mij vraagt..
:ontopic:

qua comfort en veiligheid doelde ik meer op. 't is geen kunst om een gebakje wat niets weegt met een huge turbo snel te maken. :roll:
zou ik ook wel met m'n vr6 kunnen doen. (richting de 400~450pk. maar waarom zou je? )
Besides, zo'n swift zal je voor mij al tot in het onherkenbare moeten verbouwen voordat ik hem mooi vind. die '93 vind ik bijv ook een echt saai model.

(en ja, de a8 is ook geen design hoogstandje. hebben ze ook erg neutraal gehouden. )

dat je 450km op 30l rijdt is wel netjes, dat ga ik met mijne niet redden. ondanks dat, rijdt ik toch onder de 8l op 100km gemiddeld, niet slecht voor een bijna 3l 6 cilinder van 17 jaar oud. :) (welke nooit voor zuinigheid is gebouwt. :lol: )

maargoed,:ontopic:, meer rijders voor de 1:10 unlimmited please! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back