Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij 240 schakel ik pas naar zijn 5--> Hayabusa!!
Wel eens op een motor gereden dan weet je wat acceleratie is!!!!! Bij een beetje fatsoenlijke motor dan!!
Top zei je maar zelden, accelereren doe je ''iets'' vaker.
geef mij dan maar een 4 wiel aangedreven suzuki swift uit 1993 met een zelf gebouwd 1.6 liter turbo blok. Die A8 wordt dan steeds kleiner in die achteruitkijkspiegel denk ik zomaar![]()
bricks zei:All,
vanaf heden is de inschrijving voor de 4e No-Nitro wedstrijd op 17 oktober geopend.
Inschrijving: MyRCM Online Services : Rennanmeldung : No-Nitro.nl cup Appingendam
Ingeschreven rijders: MyRCM Online Services : Rennanmeldung : No-Nitro.nl cup Appingendam
Heatindelingen en tijdschema's: MyRCM Online Services : Kommende Anlsse : No-Nitro.nl cup Appingendam
Mwoa.. wacht maar tot je een ongeluk hebt oid. dan zit je toch liever in de A8.snelheid is niet alles.
True, maar ik bedoel het in het algemeen.Ook in een Audi A8 is de kans op overleven bij een ongeluk met de snelheden die je hier opnoemt zeer klein8O
ik heb liever een mooie auto dan een Swift. (sorry, vind die echt niet mooi ^.^ )
misschien omdat je er geen idee hebt van wat er allemaal met een swift mogelijk is![]()
een A8 is trouwens ook gewoon weer zo'n ongewaagd en saai model als je het mij vraagt..
ntopic: