Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een haspel? Moet je de baan daar gaan beregenen of wat?

j/k

Wel filmpjes maken het mensen, ik wil natuurlijk wel spijt hebben van het feit dat ik er niet was ;)

Op de teentjes getrapt?

Daarom staat er ook ''j/k'' onder, dat betekend ''just kidding'' ;)

Laatst bewerkt:
(j/k is geen msn taal. Zeuren over spelling terwijl je interpunctie zelf ver te zoeken is. Het is een modelbouwforum. ;))

Ik hoop dat het droog blijft, dit jaar zijn er (te)veel wedstrijden verregend. Leuk baantje daar in het hoge noorden. Veel plezier, mocht ik volgend jaar mijn RC8Be weer opgebouwt hebben, dan ga ik zeker meerijden.

hmmm.. een partytent krijg ik nevernooitniet mee in m'n corrado. :( Is er de mogelijkheid om de auto zelf een beetje in de buurt van de baan oid te kunnen parkeren, zodat ik m'n spul daar in kan laten staan?

hmmm.. een partytent krijg ik nevernooitniet mee in m'n corrado. :( Is er de mogelijkheid om de auto zelf een beetje in de buurt van de baan oid te kunnen parkeren, zodat ik m'n spul daar in kan laten staan?

Je kan je auto wel vlakbij de baan neerzetten om uit te laden, je spullen kun je vlak naast de baan zetten bij de overdekte sleutelplaatsen. Om je spullen in je auto te laten staan en daar te laden of sleutelen is tever lopen en niet nodig. Er zijn redelijk wat plaatsen, maar vast niet genoeg voor iedereen. Dus vandaar de opmerking dat als je een partytent mee kunt nemen dit wat praktischer is zodat iedereen een 'overdekt' plekje heeft. Anders gewoon inschuiven bij iemand met zo'n tent, net zo gezellig. Voor de beeldvorming, hier gaan we rijden: http://www.offroadappingedam.nl/

fair enough. :) bedankt voor de toelichting.

Begin er inmiddels wel echt zin in te krijgen. (hoewel ik nu al erg lang niet meer gereden heb. :x )

Langzaam aan druppelen er toch aardig wat rijders binnen. We zitten nu op 4 revo's in de unlimited klasse. Voor een mooie wedstrijd missen we er nog minstens 2.
Dus heb je nog een leuke E-revo staan, denkt, wat zal ik zondag eens gaan doen, kom dan gewoon lekker met ons mee racen in Appingendam.
Als je eenmaal een rondje op de baan hebt gereden, ben je de afstand alweer lang vergeten.
Zeker als je uit een van de Noordelijke provincie's komt.
Kom op Groninger, Drente en Friezen, het is dit keer jullie "thuis" wedstrijd!

Dit geldt natuurlijk ook voor alle type Shortcourse trucks 1:10 en de 1:8 buggy's en truggy's!!

Ach... als er niet genoeg revo's zijn, pak ik m'n Slash 4x2 er wel bij. (moet toch wel modified rijden, gezien ik alleen maar 3s lipos heb. )

Moet alleen wel zeggen... heb op het moment meer zin aan het stuk de a31 in duitsland omhoog te rijden als aan de wedstrijd zelf :lol:

Kan geen kwaad om een plan-B achter de hand te hebben inderdaad. Heeft Remco die mogelijkheid ook?

p.s., kom je zaterdag toch gewoon lekker een half-uurtje trainen. Heb je dubbel plezier van de Autobahn :-)

Laatst bewerkt:
Ach... als er niet genoeg revo's zijn, pak ik m'n Slash 4x2 er wel bij. (moet toch wel modified rijden, gezien ik alleen maar 3s lipos heb. )

Moet alleen wel zeggen... heb op het moment meer zin aan het stuk de a31 in duitsland omhoog te rijden als aan de wedstrijd zelf :lol:

des noods heb ik nog 2 2s lipo's die je kan lenen ik gebruikte die eerst voor in de slash maar heb nu de vorza en die passen niet;) ik ben te vinden bij andre in de aanhanger:rolling:

Ha....eindelijk iemand die het niet erg vindt om een stukkie te rijden, kan ik me ook wel voorstellen met zo,n wagen ......wordt ff planken neem ik aan :thumbsup:

240 moet lukken. helaas geen 6e versnelling. :( (nog niet! ) :D

Heb er wel zin in. Ik ga zaterdag wel 'trainen' bij de zandafgraving bij ons in de buurt.
even zorgen dat ik straks op de baan iig weer de goede kant op stuur, haha.

Zal iig de Revo, Slash en Slash 4x4 meenemen. dan zal de rest wel goedkomen neem ik aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back