ik neem me camera mee dus dat gaat wel lukken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou alleen nog hopen dat het morgen een beetje minder hard waait. Want het was wel erg koud vanmiddag. Maar ik vond dat de opkomst vanmiddag erg goed was. En wat gaan ze snel zeg de buggy's en truggy's, vergeleken met m'n blitz.zo, vandaag lekker getrained in Appingedam.Baan is top, de mensen zijn top, de club is top, de sfeer is top. Zeker de moeite waard om een stukje te rijden.
Want het was wel erg koud vanmiddag.
Zijn dat crossbraces Matthijs?
yep, supersoft geeft op nat kunstgras (dit soort igg) de beste grip. De baan was superglad en koud. Na een volle dag zon werd het wat beter en heb ik 2 finales met minipinns gereden (ongeknipt). Arno heeft gewonnen, Jerome 2e en ik 3e (tevens eindstand klassement). Was lekker lang weekend, en dankzij onze wegwerkers weer eens heerlijk laat thuis en in de file de mp9e nog kunnen schoonmaken![]()
Heb er nog een paar plaatjes van kunnen maken.Tuurlijk wel. Een uitgebrande lipo in de auto van Ronald (diver). Slash is ongehavend uit de strijd gekomen, lipo volledig uitgefikt. Zorgde echter wel voor de nodige afleiding bij rijders en baaninzetters.