Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, vandaag lekker getrained in Appingedam.Baan is top, de mensen zijn top, de club is top, de sfeer is top. Zeker de moeite waard om een stukje te rijden.

zo, vandaag lekker getrained in Appingedam.Baan is top, de mensen zijn top, de club is top, de sfeer is top. Zeker de moeite waard om een stukje te rijden.
Nou alleen nog hopen dat het morgen een beetje minder hard waait. Want het was wel erg koud vanmiddag. Maar ik vond dat de opkomst vanmiddag erg goed was. En wat gaan ze snel zeg de buggy's en truggy's, vergeleken met m'n blitz.
Tot morgen.

Good news bricks!!

rumboy, zorgen dat je een capuchon of muts hebt, scheelt vaak veel ;)

Veel plezier morgen!

even een kleine selectie van de 300 foto's in een album gezet:
no-nitro appingedam pictures by nusti - Photobucket

Voorpoefje:
Appingedam17-10-2010193.jpg

Appingedam17-10-2010075.jpg

Appingedam17-10-2010122.jpg

Appingedam17-10-2010183.jpg

Appingedam17-10-2010036.jpg

Zijn dat crossbraces Matthijs?

yep, supersoft geeft op nat kunstgras (dit soort igg) de beste grip. De baan was superglad en koud. Na een volle dag zon werd het wat beter en heb ik 2 finales met minipinns gereden (ongeknipt). Arno heeft gewonnen, Jerome 2e en ik 3e (tevens eindstand klassement). Was lekker lang weekend, en dankzij onze wegwerkers weer eens heerlijk laat thuis en in de file de mp9e nog kunnen schoonmaken :(

yep, supersoft geeft op nat kunstgras (dit soort igg) de beste grip. De baan was superglad en koud. Na een volle dag zon werd het wat beter en heb ik 2 finales met minipinns gereden (ongeknipt). Arno heeft gewonnen, Jerome 2e en ik 3e (tevens eindstand klassement). Was lekker lang weekend, en dankzij onze wegwerkers weer eens heerlijk laat thuis en in de file de mp9e nog kunnen schoonmaken :(

Soft crossbraces wou ik me eens halen voor bij onze Waalse landgenoten. Heb daar nu met Xceed Star dust gereden, maar daar werd veel gereden met die Crossbraces.
Toen het deze zomer had geregend op onze clubwedstrijd had ik enkel geknipte minipins en geknipte spirals. Met die spirals had ik natte astro meer grip dan met de minipins, dus ik vraag me af hoe ongeknipte, zilveren Spirals het doen in het nat. Hoewel ik liever niet in nat rijdt, das echt een vies laagje die op jouw auto komt en eenmaal droog er niet makkelijk afgaat.

Geen fikkende regelaars of lipo's deze keer?

Tuurlijk wel. Een uitgebrande lipo in de auto van Ronald (diver). Slash is ongehavend uit de strijd gekomen, lipo volledig uitgefikt. Zorgde echter wel voor de nodige afleiding bij rijders en baaninzetters.

Tuurlijk wel. Een uitgebrande lipo in de auto van Ronald (diver). Slash is ongehavend uit de strijd gekomen, lipo volledig uitgefikt. Zorgde echter wel voor de nodige afleiding bij rijders en baaninzetters.
Heb er nog een paar plaatjes van kunnen maken.
17102010189.jpg

17102010190.jpg

17102010191.jpg

Nee, denk het niet. Het was een hardcase accu, van het gangbare soort. Waarschijnlijk wel iets van een interne kortsluiting. Aan het einde van het rechte stuk ging het fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back