Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames ON TOPIC graag .....

@Klamath 3S is niet toegestaan maar geen nood 2S packs zat aanwezig.

in de 1:10 unlimmited klasse niet? of alleen niet in mod 2wd?

@pinky: heb wel 100k traxxas olie bij me. 200k heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden. :( (zoek ik nog voor m'n e-revo diff)

Een SC rijdt niet in de unlimited daar zijn de Sc Stock, Mod & 4WD voor. Maar no problem 2S packs zat aanwezig dus dat komt wel goed.

Btw 200K & 300K is oa bij The Border leverbaar maar ja te kort dag om voor het weekend in huis te hebben.

Klopt hij gaat evt met Revo rijden maar overweegt om met zijn Sc mee te rijden maar die is dus 3S.

Anyway vanavond krijgen alle rijders een email met het eea aan informatie en natuurlijk het verzoek baaninzet voor zichzelf te regelen als men in meerdere klassen rijdt.

Het weer gaat de goede kant op dus dat wordt perfect. Overigens zal ook vanavond de inschrijving sluiten dus wil je nog meerijden: Schrijf je snel in!

Klopt hij gaat evt met Revo rijden maar overweegt om met zijn Sc mee te rijden maar die is dus 3S.

Ik wil in eerste instantie met de Revo rijden, maar als daar niet genoeg mensen voor zijn, dan zou ik graag met de SC mee doen ipv de Revo. (heb de laatste wedstrijd van de afgelopen rally cup met 2 klasses mee gedaan, en dat was alleen maar ren en vliegwerk, weet niet of dat hier net zo gaat, maar ik doe uit voorzorg maar liever aan 1 klasse mee. :) )

@Klamath gewoon beide meenemen ter plaatse kunnen we je altijd nog indelen no problem. Wie weet is er genoeg hulp waardoor je zelfs evt 2 klassen kan rijden maar tot op heden is dat nog niet bekend.

Tim ik heb 2 lipo's voor je te leen 2s ze zijn verschillend dus kunnen ze niet samen in de vorza dus, je zal me vanzelf wel zien.

heb er zin in de 1e wedstrijd met een 4*4 ipv een stock slash.

volgens de weermannen hebben we mazzel dit weekend ... neem toch maar een grote tent mee voor zekerheid. Is er lucht aanwezig of zal ik compressor meenemen ? neem wel mee

Laatst bewerkt:
Wat compressors betreft deze kunnen niet zomaar zonder overleg aangesloten worden ivm de stroom voorziening (aggregaten) maar ik meen dat er 1 was maar kan ik niet 100% zeker zeggen.

@All zie je mail :)

@ pinky, Ik heb geen 300K diff olie meer liggen, maar 500K. Ik heb het in mijn koffer zitten. Mocht je het willen gebruiken moet je het maar even zeggen.

704-01.gif

Ik hoop dat er iemand fotos en filmpjes maakt (Roy?).
Ook van die nieuwe zonnebril en zo (LOL).
Veel plezier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back