Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ dafke; yep, ik was daar ook. Reed mee met de slashes. (wit/blauw, met rood dak). Heb in de pauze nog even met de revo gereden.

nee dat is een kwalificatie!

@bricks,inderdaad ik had men revootje nog in bashmode in de wagen staan.die gelegenheid kon ik niet laten.maar geef mij maar de buggy voor op circuit.

nee dat is een kwalificatie!

@bricks,inderdaad ik had men revootje nog in bashmode in de wagen staan.die gelegenheid kon ik niet laten.maar geef mij maar de buggy voor op circuit.
Heb jij ook met de revo in de pauze gereden? Dan hebben we even tegelijk gereden.

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
EN HIER NOG EEN PAAR FOTO'S

full

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Jerome..

kun je mij een poging doen hoe de puntentelling werkt?

bv. iemand die een paar keer hoog eindigd in een B-finale rijd meer punten bij elkaar dan iemand die lager eindigd in een A-finale

ha duh.. hehe. meen je dat nou ;)

ik bedoel voor het totaal klassement hoe doen ze dan de puntentelling ?

stel. japie en pietje rijden alebei het hele seizoen in de zelfde klasse. Japie is de betere rijder en rijd altijd A-finales. Pietje rijd een enkele keer een B-finale ( ivm vele deelnemers ), maar Pietje wint wel deze B-finales.

Pietje zou theoretisch niet boven Japie kunnen komen qua puntentelling, maar heeft dit wel. wat een 1ste plek in de B-finale levert meer punten op dan de 2de plek A-finale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back