Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
"De rijders" schrijven hier op het forum, maar is het niet beter om als No-Nitro organisatie eens contact op te nemen met de vereniging Mach-One en niet hier de vereniging te analyseren en zodoende mischien onnodig in diskrediet te brengen? Afspraken tussen No-Nitro en Mach-One horen toch binnensmuur te blijven lijkt mij...

Voor je het weet komen er wéér kritische reply's en begint alles wat betreft discussies weer uit de hand.

Laatst bewerkt:
IK hebben een nieuwtje...

De stroom is geregeld, een 30KVA aggragraat voor 2 dagen dus ruim voldoende stroom lijkt me.

De aggragraat en brandstof wordt gesponsord door onze webshop "RC-Store-Online", vanaf nu hoeft er dus geen discussie meer te komen omtrent de stroomvoorziening maar kan de No-Nitro organisatie samen met Mach-one een datum prikken wanneer deze race WEL gehouden kan worden.

Kijk zo zijn we dan weer wel, kritisch maar wél hulpvaardig om 1 en ander op te lossen!!!

Geralt

Laatst bewerkt:
Trouwens Nard, je kan ook wel es komen trainen als je wil.
Kosten 5 euro voor een avond of 10 euro voor een dag,per persoon, maakt niet uit hoeveel autos je meeneemt.
Volgende week ga ik hoogstwaarschijnlijk samen met Slashbasher en RRobert een dagje of avond rijden.

@Geralt we zijn ook bezig om oa met Ad in contact te komen maar weinig reply dus vermoedelijk vakantie ?

Anyway top dat je de aggregaat voor je rekening neemt we zullen RC-Store Online dan ook bij de wedstrijd vermelden natuurlijk.

Ad is al enige tijd geen voorzitter meer.

Hugo is dat nu, ik pm je even het mail adres. Dat ga ik niet publiekelijk op het forum zetten.

Laatst bewerkt:
"De rijders" schrijven hier op het forum, maar is het niet beter om als No-Nitro organisatie eens contact op te nemen met de vereniging Mach-One en niet hier de vereniging te analyseren en zodoende mischien onnodig in diskrediet te brengen? Afspraken tussen No-Nitro en Mach-One horen toch binnensmuur te blijven lijkt mij...

Voor je het weet komen er wéér kritische reply's en begint alles wat betreft discussies weer uit de hand.

Als je echt oprecht die mening zou delen had je 10 pagina's geleden al je mond moeten houden toen ze vanuit de organisatie zeiden dat ze kontakt op zouden nemen met het bestuur.. Echter kies je er toch zelf voor om maar eindeloos door te discuseren(samen met dennis) en ga je nu opeens slachtoffertje spelen dat de club niet onnodig in diskrediet gebracht moet worden.

Door de hele houding van jou en hem op de verscheidene forums breng je je club meer onnodig in diskrediet.Denk daar eens een keer over na..

Helmond is een prachtige baan met leuke leden.(op een enkeling na dan).Houd dat zo..

Volgens mij typt Geralt ook diverse malen dat hij namens zichzelf spreekt en niet namens de club.

ps: met jou en hem praat je lekker vaag, noem gewoon (in dit geval: Geralt en ik ;-)) de (voor)namen. En als je de laatste berichten leest, lees je toch dat "de discussie" voorbij is? Geralt heeft een oplossing geboden en de clubs komen eruit. "Wij" (Geralt en ik) hebben onze mening (lees: persoonlijk) gegeven en daar is het nu toch mee klaar?

Laatst bewerkt:
Als je echt oprecht die mening zou delen had je 10 pagina's geleden al je mond moeten houden toen ze vanuit de organisatie zeiden dat ze kontakt op zouden nemen met het bestuur.. Echter kies je er toch zelf voor om maar eindeloos door te discuseren(samen met dennis) en ga je nu opeens slachtoffertje spelen dat de club niet onnodig in diskrediet gebracht moet worden.

Door de hele houding van jou en hem op de verscheidene forums breng je je club meer onnodig in diskrediet.Denk daar eens een keer over na..

Helmond is een prachtige baan met leuke leden.(op een enkeling na dan).Houd dat zo..

Jan jij mag schrijven en vinden van me wat je wilt, daar is immers een forum voor.
Ik kan slecht nu gaan roepen of jou censureren: dat jij dit en dat moet doen.
Een ieder mag op een forum zijn mening/commentaar/wijsheid en/of kritiek uiten ook jij Jan. :p:p:p

Nog een heel belangrijke tip voor je Jan: Goed lezen zonder vooroordeel...iets wat uitgesproken is en niet relevant is op jou persoon of jou organisatie hoeft toch niet eindeloos terug te keren om weer off-topic te gaan kwaken tegen elkaar?

Jan doe jij je best maar om te blijven porren, voor mij is het goed zo...er is nu een oplossing voor de stroom, reden van datumverplaatsing is tevens toegelicht door Jerome dus wat nu nog?

Nu een datum prikken en knallen, dat lijken me DE wijze woorden om mee af te sluiten...leuk lid óf niet!!!

PS Jan: Op wel meer plaatsen hebben ze minder leuke leden (op een enkeling na dan)!!!

Laatst bewerkt:

Deze is 28KVA dus om deze te stelen hebben ze zowiezo een aanhanger nodig en wat mankracht om hem erop te krijgen. Is in ieder geval genoeg om de no-nitro door te laten gaan, mooi dat het weer geregelt is. Goed gedaan Geralt en zijn disputen:p

Deze is 28KVA dus om deze te stelen hebben ze zowiezo een aanhanger nodig en wat mankracht om hem erop te krijgen. Is in ieder geval genoeg om de no-nitro door te laten gaan, mooi dat het weer geregelt is. Goed gedaan Geralt en zijn disputen:p

Stelen??? Dan kom maar met een heftruck ofzo hahahah
Maar zal makkelijker zijn want degene die ik geregeld heb staat op wielen, maar ook dat is geregeld, zal moeilijk worden om 'm te jatten.

Trouwens 30KVA is genoeg voor een aantal (groei)"lampen" ;);););)

Laatst bewerkt:
Anders ga ik er wel effe met mn tentje langs liggen, met een RAMBO-mes bij de hand (LOL).

Ja Gies...dat is dé oplossing die ik ook al in gedachte had....:p

Maar dan ook precies zoals jij het omschrijft, JIJ met een tentje en een Rambomes in de hand.
Wel uitkijken met dat mes als je een sanitaire uitstap moet maken buiten je tentje.
Voor je het weet ligt je "joystick" in het gras hahahaha.

Laatst bewerkt:
Al een datum? Ik moet dit weekend de eerste 2 weken van sept gaan vol plannen met werk. Als ik nu iets weet kan ik misschien een zondag vrij houden!!!

Volgende week za en zo ben ik vrij gaan er nog mensen in Helmond rijden? En kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back