Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
we hebben ons eigen prima vermaakt.

ik wil even nog iedereen bedanken die er bij aanwezig waren.
want het zijn 2 top dagen geweest.

helaas maar 1 filmpje kunnen maken maarja er is dan toch wat te kijken zoals beloofd.

ga zometeen even de tijden bekijken want daar heb ik nog niks van gezien.

Ik ruik die zure lucht bijna :)

Al met al een geslaagde No-Nitro afsluiter voor iedereen ?

Niet voor mij... op de heenweg (halverwege) is een drijfstang lager van m'n auto ermee uit gescheden.
ofwel, van een perfect lopend en goed onderhouden blok naar noppes binnen 30 seconden... :?
Nu moet ik dus m'n reserve blok opbouwen en die er aanstaand weekeind in zetten.
Had gehoopt op wat leuke sensatie gisteren,... maar dit was toch wel iets teveel van het goede.

"t lulligste is dat ik gewoon 100 aan het rijden was toen het gebeurde.. :/ (maar had wel gewoon volledige oliedruk etc. dus waarom het gebeurd is ben ik nog niet achter! )

Jongens het was en topweekend waarvoor dank

Ik heb de gehele tijd voor ronald proberen te blijven omdat ik bang was dat hij wederom een rookgordijn ging trekken, maar het was gelukkig voor mij en voor hem eenmalig :-)

Ik hoop dat ik het volgende seizoen ook mee kan doen. Het is altijd een heel geplan met mijn rooster, maar wie weet......

ja dat was helemaal niet slecht........de shortcource "gebakkies" ;-) gingen best snel de baan rond :-)

de rest van de foto's staan nu ook in het album. Ze zijn vrij te downloaden. Wil je de originele foto pm me even met je mailadres en welke foto je wilt hebben.
Dus pak een bak koffie/bier, zet de slideshow aan en ga lekker zitten voor 216 foto's. Niet allemaal even goed, maar er zitten echt pareltjes bij.
TIP, bekijk het in reverse order, links onder in beeld
Veel plezier:
Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket

Laatst bewerkt:
ze zien er geweldig uit die foto's nusti.

ik heb lekker niet kunnen filmen want stond bijna elke heat als baaninzet.

gelukkig wilde een 2wd rijder wel even een stukje filmen vd heat anders was er helemaal geen beeld materiaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back