Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Anders lees je het draadje even?
Had ik al gedaan. Dit draadje gaat volgens mij niet over het afkraken van personen.
Helaas Joost maar zo werkt het niet: de cellen kunnen per jaar ieder moment worden aangeboden ter goedkeuring maar de EFRA accu homologatie lijst zal niet ieder moment aangepast worden. Ik weet het niet meer precies uit het hoofd maar de lijst wordt, dacht ik, 2x per jaar aangepast.
De nieuwe lijst die als het goed is eind januari bekend zal worden gaat in vanaf 1 april 2008. Uitzondering hierop is de EK 1:12 die volgens de "oude" lijst gaat.
Heeft er iemand eigenlijk al ervaring met Grepow cellen?
Het blijkt dat het onderhoud wel heel nauw komt heb ik vernomen.
Corally heeft ze voortaan ook gematched in het aanbod. Volgensmij is het gewoon een questie van zelf proberen en ondervinden wat je ervan vind. De Grepow cellen zijn relatief goedkoop in verhouding met IB en in Amerika zijn ze ook goedkoop verkrijgbaar.
Zoals Jean Paul al zegt, de Grepow cellen zijn gevoelig voor het onderhoud. Bij ons op de club hebben mensen ook deze cellen en zijn er tevreden over naar mijn weten, maar een goede ontlaadtray e.d is een must anders is de fut er al snel uit.
Heeft er iemand eigenlijk al ervaring met Grepow cellen?
Laten we even wachten op de eerste grote wedstrijden.
De DHI cup is wellicht interresant?
Als daar de IB is toegestaan en de ORION rijders gebruiken de SHO's dan zullen de verschillen wel duidelijk worden, of niet?
Als ik het nieuws op de team orion site en de setup-sheets op de xray site mag geloven mag geloven reden zowel viktor wilck, steen graversen, teemu leino als steven weiss met de nieuwe SHO cellen, maar of de eerste drie daardoor vooraan reden...
Dan kan je dat van alles zeggen, wie weet steekt Orion in z'n brushless 4,5 motoren wel een 2,5 om het merk extra snel te doen ogen.Wat er op de buitenkant op staat hoeft er op vandaag niet altijd meer aan de binnenkant in te zitten.
Dan kan je dat van alles zeggen, wie weet steekt Orion in z'n brushless 4,5 motoren wel een 2,5 om het merk extra snel te doen ogen.