Action camera

je zet hem op filmen dan druk je oke in en dan de aan uit knop dan kom je in het sup menu

Laatst bewerkt door een moderator:
werd gek van de schommelingen in mn beelden,blijkt dat de action-cam de beelden een meter of 3/4 voor zich filmt ipv het punt waar ie staat(versterkt een kleine beweging ),je kunt deze twee cams niet vergelijken kwa prijzen en beeld scherpte,ma ging zich om de wazige bewegingen die mn 450 maakte,dacht dat mn 450 onbalans had of dat de gains niet klopte.

Laatst bewerkt door een moderator:
heb nu verandert,50 na 60Hz,zoom stond op 1.07 nu 1.00,white balance stond auto nu daylight. murge nog es teste.:p

het landings matje ligt op de zelfde plaats en
je ziet ook duidelijk dat je auto dichterbij staat bij de action-cam !!!
heel raar net als ie x5 zoomt

beeld is ook 100x beter met de gopro

moet toch beter kunnen met de action cam :confused:

zal zelf de cam eens gaan testen , ligt hier nog steeds in verpakking :p

boh ja inderdaad veel verschil van zoom

@metall,ja idd,zoem stond niet 0,murge nog ma es probeere.
@nick,had ik wel verwacht,mag ook wel voor dat geld,ga murge ook ma weer es teste ben idd met je eens dat het beter mot kunnen

Welke class Micro-SD kaart gebruiken jullie allemaal voor in de action-camera? Ik heb op dit moment alleen een class 4 liggen en ik ben benieuwd of dit snel genoeg is.

Wikipedia zegt van wel, maar ben benieuwd naar de praktijk.

Need help!! Heb nu ook zn actioncam hd , maar zodra ik op RECORD druk loopt de camera vast en doet totaal niks meer!! :( (zit sd kaard in!)

Iemand tips ? Uitzetten lukt ook niet , aansluiten aan pc werkt ook niks!! Hellup!:(

Die zat er ja ;) en nu andrr sd kaart erin en alles werkt :D

Hallo waar zit dat gaatje want ik heb de camera net ook gehaald maar bij mij gebeurt het zelfde ?

Diëgo
EDIT:
Heb het knopje gevonden en doet het nu perfect:) heeft iemand deze camera ook al op zijn auto gehad ?

Laatst bewerkt:
Back