Wow raoul, dat ziet er goed uit . Nu ook netjes in kleur, die nipeljes van 2 posten eerder is echt priegel werk.
Bedankt Bertus.
klop die nipeljes was even priegelen maar het is gelukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wow raoul, dat ziet er goed uit . Nu ook netjes in kleur, die nipeljes van 2 posten eerder is echt priegel werk.
bedankt PieterHallo Raoul,
Dit wordt een mooie aanhanger !Bekijk bijlage 435895
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
klopt pieter ik heb er wel een span ketting voor het is meer gemak dan hoef ik niet iedere keer de kettingen weer vast te zetten. als ik de spanketting vast zet moet de container ook ergens tegenaan getrokken worden anders rolt hij er weer afHallo Raoul,
Het TIG laswerk ziet er keurig uit.
Bekijk bijlage 436008
Waarom zet je de container(s) niet vast met spankettingen ?, zoals bij de 1:1 container(s)
Je hebt al 2 harpsluitingen gemonteerd aan de achterkant van de aanhangwagen.
Fantastisch wat je allemaal maakt!
Ik ben ook al een hele tijd geïnteresseerd in zo'n Lampert, maar vind het op dit moment nog iets te gek om er een te kopen.
Kan je met een professioneel TIG apparaat met spot functie bijna dezelfde lassen maken als een Lampert, of is dit toch echt heel anders voor zulke kleine onderdelen?
Misschien heb je het al eens verteld, maar zag het zo nergens staan: Waar laat jij je plaatwerk snijden en zetten?
groeten Barry
Bedankt CharlottePrachtig werk ! .
groetjes, Charlotte.![]()
Fantastisch wat je allemaal maakt!
Ik ben ook al een hele tijd geïnteresseerd in zo'n Lampert, maar vind het op dit moment nog iets te gek om er een te kopen.
Kan je met een professioneel TIG apparaat met spot functie bijna dezelfde lassen maken als een Lampert, of is dit toch echt heel anders voor zulke kleine onderdelen?
Misschien heb je het al eens verteld, maar zag het zo nergens staan: Waar laat jij je plaatwerk snijden en zetten?
groeten Barry