Man wat heb ik vandaag lekker gevlogen! En de accu 2e zit al aan de lader voor nog 2 vluchten
Eerst een vluchtje f3a met de 1e accu, daarna de am zoals hij hier boven staat. Ging vergeleken met vorige keer ERG goed. Er was ook een stuk minder wind, en ik ben de kist veel meer gewent.
En aangezien dit de 2e keer pas is dat ik hem vlieg ben ik heel erg tevreden. Ik ga hem gewoon een paar keer in de week doen, dan ziet het er in no-time goed uit.
De snake blijft een probleemgeval... Op de sim vind ik hem al lastig, en in het echt moet ik gewoon vaak dat figuur gaan oefenen.
Het haalt alle snelheid uit je kist als je hem snel doet, met de knuppels in de hoek. En het lijkt alsof ik niet genoeg rudder kan geven soms, of mss durf ik gewoon niet... dat is raar want de rudder is het roer dat het dichtst bij zit tov wat ik zou willen in een 3d kist...
En de 1/8 punt rollen zijn erg trikkie, en zal hij nooit echt mooi doen, vanwege de kleine roeren die traag bewegen, in een rechte lijn lijkt het nog ergens op maar als je dan ook nog eens een scherpe bocht moet maken dan ziet het er niet meer strak uit.
Het einde gaat opzich wel, de rolrate is niet zo hoog als ik zou willen maar dat is ook niet te verwachten van een f3a kist en het landen heb ik niet gedaan, vond ik te eng (crashde al bijna aan het einde van de weeble-wobble

)
maar ik ben er erg tevreden mee, straks nog een keer.
De 2e accu ff getwijfeld wat ik zou doen na de f3a vlucht, ik besloot John Miles - Music op te zetten en daarop te vliegen. Doe ik op de sim regelmatig, echt geweldige muziek om op te vliegen en past VEEL beter bij de Angel.
Ik heb er een am bij bedacht, gedeeltelijk van Derk gejat, en hij staat niet 100% vast zoals mijn andere. Wel wat ik doe over het algemeen, maar niet een exacte plek. En bij momenten staat het wel helemaal vast.
Dit ging echt geweldig, het was duidelijk te merken dat de kist hier veel beter voor geschikt is. En hierbij wel op de muziek geland. Wat een ongelofelijke kik is dat zeg... Moest wel ff een vreugde dansje doen na afloop... Was gelukkig niemand in de buurt

Ziet er beter uit dan de bedachte AM, das een beetje jammer, maar ligt denk ik grotendeels aan de kist, en de veel lagere moeilijkheidsgraad van de figuren. Ik moet de ander gewoon vaak oefenen.
Maar dit is erg leuk op demo's
Ik zat wel erg lang volgas te vliegen, nu was de accu ook bijna leeg op het eind, want het is 6min AM na een f3a prog die toch ook niet kort duurt...
Blijft allemaal wel louw, dus is niet zoon probleem. En meer vermogen is niet echt nodig, hoewel ik het wel zou gebruiken als ik het had.
Komt denk ik ook door de 'f3a prop' (redelijk wat spoed) waar niet echt F3a style mee word gevlogen.
Ik vlieg trouwens op 13mei (hemelvaart) een indoor demo in het aviodrome. Moet 15minuten vullen, en op het moment zijn we met 3 man. Als er nog een indoor vlieger is die die kant op wil komen pb me maar.
Zaal is 20X20m, dus ongeveer een halve indoor hal.