Hierop kun je de twee plaatjes zien die ik bedoel in de vorige post. Aan de rest moet je geen voorbeeld nemen, dat is zoals het er twee jaar terug uitzag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje laat maar ik heb hier even een vraag over, kan je het ook met terpetine en wat verf doen?? Of weet je dat niet??Mijn lierdraad heb ik door een mix van wasbenzine en een beetje aluminiumverf gehaald. Stond er nog van het kwasten schoonmaken. In een klein (koffiemelk) flesje gegoten, draad erin en toen schudden. Daarna opgehangen te drogen. Succes verder met de afwerking. Gr. Klaas.
Dank je thijsziet er goed uit!!
Ja zodra de smit klaar is komt eerst de hunter weer op de werf. Daar was ik al mee begonnen maar toen kwam de smit nederland er tussen door, hij is inderdaad te mooi om zo te laten staan.die 2 laatste zinnen, Dat is nog eens klare taal Freek,
Maar werk naast deze eerst de Happy H maar af want die is te mooi om stof te laten vergaren zonder dat ze kan varen.
vgr Marc
Ik ben aan het experimenteren met echt roest te maken door middel van staalwol en azijn. Dat maak ik in een bakje en kan ik dan aanbrengen met een kwastje, beetje matte lak er over heen dan lijkt het net echt. Die manier die jij gebruikt kan ook natuurlijk. Ik zal eens kijken wat het makkelijkst werkt.Ook wil ik nog roest en vuil aan brengen zodat het op een echt werkschip gaat lijken. Hier moet ik me alleen nog wat verder in verdiepen, over het hoe en wat.
Ik heb hout kleur verf gebruikt met een stomp kwastje en een foam oordopje, geeft een redelijk resultaat op mijn sleper![]()
En die bollard was plastic grijs