Ja op zich wel, er moeten nog wat dingen af gewerkt worden en bij gepunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt helemaal Marc, 1 nadeel op deze manier blijf je wel bezig terwijl er ook nog een happy hunter op de plank staat die graag af gemaakt wil worden en ben begonnen aan een ponton. Maar eerst deze maar klaar maken, 27 juli is er een vaardag hier op het eiland en dan wil ik haar graag klaar hebben maar of dat gaat lukken weet ik niet er zit meer werk in dan ik verwacht had. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet snel tevreden ben en steeds weer dingen zie die anders moeten.
Hoi Dennis, die vaardag is in ballum op ameland. Er is die dag culturele ambachtelijke dag waar wij bij staan.Hoi Freek wanneer en waar is die vaardag? Ben op vakantie in Groningen en misschien is dat wel leuk om een dagje van te maken. We wilden toch nog naar een eiland toe dus dan kunnen we dat mooi combineren misschien mijn vrouw Ameland kijken en ik bootjes. En is die dag überhaupt toegankelijk voor buitenstaanders?