(Af)bouwverslag: Extra 330S 2.0mtr

Tsjonge Fraggy,

Zoon manneke moet ik ook een hebben.
En zoals ik het hier op de foto kan zien ziet het er erg strak uit ja, dus die gast is daar ook nog een vakman in.

Ik hoop dat je hem toch wel koffie met gebak tussen tijds aanbied of iets anders natuurlijk want dat heeft ie wel verdient.

Nu zal het wel niet meer zolang duren totdat je de kist de maiden kunt gaan geven.
Ik zal dit threatje wel vervolgen tot het eind.

Succes ermee,

Heino

P.S. helaas vindt ik hier niet meer op het forum die leuke emoticons(smilies) anders had ik dit berichtje wel opgeleukt

Ja, zo'n mannetje is handig om bij de hand te hebben ;)

En hij bied me zelfs af en toe koffie met gebak aan :D

De kist wordt bij Mark thuis gebouwd, dus hij bouwt niet alleen mijn kist, maar ik kom ook te pas en te onpas over de vloer om zijn eten en drinken op te maken en hem en zijn vrouw lastig te vallen.. :)

Ja, ik denk dat hij ook blij is dat de kist bijna af is, maar om heel andere redenen dan ik :D

Maar er zit nog flink wat folie-werk aan om het ontwerp erop te krijgen. En de cockpitkap, motorkap en wielkappen moeten ook nog gespoten worden. Dat kost ook nog even tijd.

Maar, met het folieen zie je ook echt snel veranderingen. Bij al die kleine klusjes die we hiervoor gedaan hebben zie je eigenlijk bijna geen verschil aan de kist na een avond bouwen. Er is wel veel gedaan, maar je ziet het allemaal niet terug. Daarom is dat folieen ook zo leuk, de kist ziet er meteen heel anders uit.

Voor wat betreft de smileys: Als je een reactie plaatst zie je onder de reactie een link naar de pagina met smiley's: http://www.modelbouwforum.nl/forums/misc.php?do=showsmilies

Laatst bewerkt:
Deze kist kunnen we zeker niet missen op het veld, ook een lekker kleurtje om te filmen ben hem dan niet de hele tijd kwijt ;-)

Succes met de verder bouw en we zien hem binnenkort wel op het veld verschijnen :yes:

Hee, maar stel nou -hypothetisch- dat je schade krijgt aan de Extra, repareert Mark hem dan ook steeds voor je?:)

Grt.

Zo hypothetisch is dat niet met Jaap aan de knuppels ;-)

Probeer ik het vriendelijk te brengen, kom jij met zo'n opmerking
icon_razz.gif

Aangezien het MIJN reservekist is :) geef ik Jaap de kans niet om er schade mee te vliegen... Dat doe ik dan zelf wel.. En ja dan is het logisch dat ik het ook repareren moet :(

Mark

Ohhhh, maar dan betekent dat dat ik ook wel een keer aan de kabel mag sturen naats Mark (Hint Hint ;-) )

Met jouw zenders zou het toch niet uit moeten maken welke mode de leerling vliegt?

Met jouw zenders zou het toch niet uit moeten maken welke mode de leerling vliegt?

Klopt, maar de leerlingzender (wordt dan 9Z of 12MZ) is niet eenvoudig om te bouwen naar een andere mode. En volgens mij vliegt Berto zelf Graupner, dus zijn zender kan niet gebruikt worden....

Grt.

Je weet toch bij wie je moet zijn Jaap ;-)

Maar voor wat hoort wat :lol: ;-)

Wij hebben altijd een leerling zender in de koffer liggen.
Die kan mark altijd zo aan zijn zender hangen met een kabeltje.

Groetsels Onno

Back