Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie foto's!
Zou iemand mij uit kunnen leggen waarom de ailerons altijd naar beneden hangen als het model uitstaat?
Ik zie deze kist vast nog wel een keer op het veld.
Gewoon door het gewicht van de roeren.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke servo's je zitten hebt !
De één zijn al wat soepeler dan de ander .
Ja de roeren vallen niet altijd... soms blijven er bij mij ook enkele staan, anders dan weer niet. Niets van aantrekken![]()
Voor die landingen, probeer in het begin een lange "final" te maken. Vlieg desnoods eerst een paar keer op 1 of 2 meter hoogte over het veld. Als je dan ziet ok alles wat perfect, ga dan voor de landing. Vooral geen stress vergeet niet dat je met een grote "shocky" vilegt. Probeer hem eerst mooi in het center te zetten voor de rest moet je gewoon de goeie hoek vinden em hem mooi laten zakken. Later kan je kortere finals gaan maken, dan moet het allemaal weer wat sneller gaan.
Welja de uitleg komt misschien wat dom over voor iemand die (natuurlijk) goed kan vliegen. Laten we het gewoon bij een "lange final" houdenDat doe ik altijd met kisten waar ik nog niet met gevlogen heb.
Full-size (1:1/mensdragend) juist weer niet, die zijn gebalanceerdomdat dat bij full-size kisten ook altijd zo is![]()
Ja de roeren vallen niet altijd... soms blijven er bij mij ook enkele staan, anders dan weer niet. Niets van aantrekken![]()
Voor die landingen, probeer in het begin een lange "final" te maken. Vlieg desnoods eerst een paar keer op 1 of 2 meter hoogte over het veld. Als je dan ziet ok alles wat perfect, ga dan voor de landing. Vooral geen stress vergeet niet dat je met een grote "shocky" vilegt. Probeer hem eerst mooi in het center te zetten voor de rest moet je gewoon de goeie hoek vinden em hem mooi laten zakken. Later kan je kortere finals gaan maken, dan moet het allemaal weer wat sneller gaan.
Zou ik dat zo doen ?
Jens,
Bert had me aangeraden om de rolroeren ipv met oracover dicht te maken, dit te doen met doorzichtige silicone langs de onderzijde. Heb jij daar al ervaring mee ? Momenteel heb ik dat nog niet gedaan, durf zo eigenlijk niet goed mijn siliconespuit boven halen en dit afkitten.
Zou ik dat zo doen ?
Thx
Jan
Afkitten met siliconenkit? Leuk voor een toiletpot, maar voor een modelvliegtuig zou ik eerder doorzichtige plakband of folie nemen....
Grt.