(Af)bouwverslag Herr Engineering Scout door De GooF

hmm, ik zou nog even wachten totdat je de regelaar ook hebt, want solderen boven zo'n gevoelig bouwwerk, lijkt me niet echt handig.
(ik heeb aan dat je geen stekkertjes gaat gebruiken?)

ohja, inbouwen kan gewoon met een stevig plaatje balsa, waar je de mount gewoon op kan schroeven :)

nog iets, voordat je gaat inbouwen, test eerst even of de motor de goede kan top draait, anders moet je alsnog gaan solderen in je model.

Wat is een brushed escape? Embarassed

Die dingen bestaan ook niet ..... maar hij zal wel een brushed ESC bedoelen (ESC=Electronic Speed Ccontroler voor een brushed= met koolborstels motor) .....

En anders bedoeld hij een escapement (=héél antieke soort van servo) met borsteltjes .... :?

moet als je de roerhoorntjes monteerd.
moet het stuk waar je stuurstang op zit zo rond het scharnierpunt zitten?
ik ga ook even bij me skystar afkijken :P

Hallo,
Ik heb het model nu bijna zover af dat ie gefolied kan worden :D
Het enige probleem is dat ik geen foliebout heb :(
Dus het folien zal nog enige tijd duren.

Heb de servo's gemonteerd.
Stuurstangen(de buitenkabels) zitten erin.
Morgen zet ik de motor erin.
Later soldeer ik dan de regelaar eraan.
:)

inderdaad, wat vjete zegt, gewoon een oud reis-strijkijzertje gebruiken, zal kijken of ik een fotootje kan plaatsen van de mijne....

ik vind die dingen zelfs fijner dan een normale foliebout, daar zit het handvat op een steel, en bij een reisstrijkijzer zit het handvat gewoon op de "normale"plek, en werkt dus veel direkter.....

Foto's komen nog.
Me moeder heeft de camera meegenomen naar Oberhausen en ze komt pas vanavond terug :|
2lawv3o.jpg

Het folie is Airspan.
Dit wordt gemaakt door Solarfilm.

Zou de strijkbout van me moeder ook gewoon kunnen?

Ik denk dat de strijkbout van je moeder toch wel wat zwaar zal zijn om dit kleine model mee te folieën. Misschien eens bij de blokker of zo zoeken naar een spotgoedkoop reisstrijkijzertje, die zijn klein en licht en soms heel goedkoop.

Back