Goed bezig geweest!
Gov en de vbar weet ik niet..
Als het goed is, de gov sensor in de sensor aansluiting, en dan de rest in de computer instellen
Maar dat is theorie, ik he zelf gewoon mn losse gov laten zitten
Over de schakelaar, ik zie hem ff niet zitten.
Is ook niet erg, maar zelf zou ik er nooit een schakelaar in zetten
Een normale is doorgaans ong goed voor 2 amp
En vele schakelaar werken met een veer systeem, wat door de trilling in de heli op termijn af gaat breken of op een andere manier gaat etteren
Alleen als de schakelaar door de fabrikant recht op de bec gemonteert is, zou ik het erin laten
Anders niet..
Zelf heb ik gewoon mn + van de accu verlengt (dus de bekabeling vanaf de accu naar de bec) , doorgeknipt, beide kanten op een dean stekker gezet, en met een andere dean de twee polen kortgesloten.
Niet de nadelen van een schakelaar, maar wel de voordelen
En dit blijft 100% goed
Gov en de vbar weet ik niet..
Als het goed is, de gov sensor in de sensor aansluiting, en dan de rest in de computer instellen
Maar dat is theorie, ik he zelf gewoon mn losse gov laten zitten
Over de schakelaar, ik zie hem ff niet zitten.
Is ook niet erg, maar zelf zou ik er nooit een schakelaar in zetten
Een normale is doorgaans ong goed voor 2 amp
En vele schakelaar werken met een veer systeem, wat door de trilling in de heli op termijn af gaat breken of op een andere manier gaat etteren
Alleen als de schakelaar door de fabrikant recht op de bec gemonteert is, zou ik het erin laten
Anders niet..
Zelf heb ik gewoon mn + van de accu verlengt (dus de bekabeling vanaf de accu naar de bec) , doorgeknipt, beide kanten op een dean stekker gezet, en met een andere dean de twee polen kortgesloten.
Niet de nadelen van een schakelaar, maar wel de voordelen
En dit blijft 100% goed